کد خبر : 1683089 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 22:23 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوید ویا: فقط به یک دلیل راهی بارسلونا شدم

داوید ویا، مهاجم سابق بارسلونا از دلایل انتقال به این تیم سخن گفت.

داوید ویا: فقط به یک دلیل راهی بارسلونا شدم

 

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2010 و مدتی پیش از جام جهانی 2010 بود که بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان جهان را به خدمت گرفته و انتقال داوید ویا از مستایا به نوکمپ نهایی شد. اما این مهاجم گلزن حالا فاش کرد تنها به خاطر نیاز مالی والنسیا بوده که از این تیم جدا شده و راهی بارسلونا شده است.

 

1495603

 

داوید ویا گفت: "والنسیا باشگاهی بود که همه چیز را در فوتبال به من اعطا کرد. در قرارداد من یک بند بسیار هنگفت وجود داشت که هیچ تیمی قادر به پرداخت آن نبود. تنها راه جدایی من از والنسیا این بود که باشگاه تصمیم به فروش من بگیرد که در نهایت نیز این اتفاق افتاد.

 

در آن مقطع والنسیا در شرایط مالی مناسبی قرار نداشت و من را به بارسلونا فروخت. در طی 5 سالی که در آنجا بود، شایعات زیادی در مورد جدایی من از والنسیا وجود داشت، اما واقعیت این بود که من زمانی از والنسیا جدا شدم که این باشگاه نیاز به فروش من داشت.

 

زمان از سرگیری مسابقات؟ آنچه در گذشته دارای اهمیت بودند حالا اهمیت کمتری دارند. قبل از شیوع این ویروس فوتبال بسیار مهم بوده است، اما در حال حاضر موارد دیگری در جامعه مهم هستند. باید رقابت ها در شرایطی نرمال و بهداشتی برگزار شود تا بعد از آن پشیمان نشویم."

دیدگاه‌ها