کد خبر : 1683176 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:46 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

زمزمه های جدایی سالم الدوساری در ریاض

ستاره عربستانی الهلال در رویای لیگ جزیره

بازیکن مهم و عربستانی الهلال عربستان زمزمه های جدایی از این تیم سرداده و این باعث نگرانی هواداران تیم پرطرفدار شهر ریاض شده است.

به گزارش" ورزش سه" سالم الدوسازی بازیکن تکنیکی و موثر تیم ملی عربستان یکی از مهمترین های چهره های حال حاضر فوتبال این کشور به حساب می آید. او شروع کارش با الاتحاد بود اما خیلی سریع به ریاض آمد و در الهلال درخشید. 


درمورد این بازیکن 28 ساله همیشه گمانه زنی هایی برای حضورش در تیم های اروپایی وجود داشته و اکنون اخباری که به گوش می رسد موجب نگرانی هواداران الهلال شده است. درباره محمدسالم الدوساری گفته می شود که از فوتبال انگلستان پیشنهاد دارد. او البته رویای بازگشت به فوتبال اروپا را دارد چرا که قبلا به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان عربستانی برای بازی به اسپانیا رفته بود. 


حسن العتیبی دروازه بان سابق تیم ملی عربستان درباره سالم الدوساری می گوید:" او یکی از بهترین بازیکنان لیگ و از خیلی از بازیکنان خارجی لیگ عربستان بازیکن بهتری است و می تواند در باشگاه های بزرگ جهان بازی کند." 

 

1495708


بسیاری از هواداران الهلال نیز هرچند از جدایی ستاره عربستانی تیمشان خوشحال نیستند اما او را بازیکنی می دانند که توانایی بازی در لیگ های معتبر و تیم های مطرح فوتبال اروپا را دارد. 


العتیبی در ادامه گفت:" بعد از تجربه حضور در اسپانیا می بینیم که او بسیار پیشرفت کرده چرا که او با تمام وجود خود بازی در سطح بالاتری را تجربه کرده است. او با روحیه حرفه ای و نظم و انضباطش نشان داد می داد با بازیکنان تیم ویارئال هماهنگ باشد و بازهم می گویم ما سالم الدوساری را از تمام بازیکنان خارجی حاضر در لیگ عربستان بهتر می دانیم."


او در مورد حضورش در لیگ برتر انگلستان هم گفت:" سالم می تواند در بزرگترین لیگ های حرفه ای بازی کند اما همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. اینکه آیا او چنین آرزویی دارد یا نه؟ فکر می کنم الهلال یک باشگاه بین المللی است که هر بازیکنی دوست دارد در آن حضور داشته باشد."

دیدگاه‌ها