کد خبر : 1683251 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 19:40 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های جالب کورتوا بعد از تمرین امروز رئال

تیبو کورتوا، دروازه بان ملی که رئال مادرید بعد از تمرین امروز تیمش صحبت های جالبی را مطرح کرد.

صحبت های جالب کورتوا بعد از تمرین امروز رئال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت حدود دو ماه از تعلیق رقابت های لالیگا به دلیل شروع به ویروس کرونا، برخی تیم‌ها حالا با بهتر شدن اوضاع تمرینات خود را با قوانین خاص از سر گرفته‌اند که یکی از آنها رئال مادرید بوده است.

 

تمرینات رئال مادرید امروز نیز با قوانین خاص مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید بعد از این تمرین درباره جو حاکم بر آن صحبت‌های جالبی را مطرح کرد. کورتوا در این باره گفت: " تمرین عجیبی بود و با تمام معیارها تفاوت داشت. با این حال اما هیچ چیزی بهتر از احساس بازی کردن روی چمن نیست.

 

ما مجبور بودیم در تمرین با ماسک و دستکش حاضر شویم. تمرین به شکل فردی باشد، دو متر از هم فاصله داشته باشیم و همه چیز را ضدعفونی کنیم."

 

 

1495802

 

 

کورتوا در ادامه پیرامون صحبت هایی که درباره ناعادلانه بودن انتخاب بارسلونا به عنوان قهرمان در صورت لغو کامل لیگ مطرح کرده بود نیز گفت: " من هرگز نگفتم که در صورت لغو کامل رقابت‌های لالیگا رئال مادرید باید قهرمان شود. با این وجود من اطمینان دارم که اگر بتوانیم در ۱۱ بازی آینده خود خوب عمل کنیم مطمئنا می‌توانیم که قهرمانی را به دست بیاوریم."

دیدگاه‌ها