کد خبر : 1683600 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 17:34 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

روابط‌عمومی منطقه آزاد کیش خبر داد:

بازی های لیگ برتر را نمی‌توان در کیش برگزار کرد

روابط‌عمومی منطقه آزاد کیش هر گونه مکاتبه سازمان لیگ با این سازمان در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ را رد کرد.

بازی های لیگ برتر را نمی‌توان در کیش برگزار کرد

به گزارش "ورزش سه"، سید علیرضا علوی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: احتمال برگزاری رقابت‌های لیگ‌برتر در جزیره کیش را ما هم در رسانه‌ها شنیدیم اما هیچ مذاکره‌ای در این خصوص با سازمان منطقه آزاد کیش انجام نشده است.

 

وی با اشاره به زیرساخت‌های اقامتی و گردشی پیشرفته کیش افزود: اگر چه ما به لحاظ هتلینگ و ترانسفر بهترین امکانات را در کیش در اختیار داریم اما با وجود تنها یک زمین فوتبال، در واقعیت امکان برگزاری سلسله مسابقات لیگ را نداریم و تصور انجام این بازی‌ها با این حداقل موجود قابل تصور نیست.

 

علوی تاکید کرد: شاید اگر برگزاری یک تک بازی فینال مثل آنچه در جام حذفی همه ساله در خرمشهر اتفاق افتاده برای کیش مطرح بود، اقدامی شدنی بود چون ورزشگاه کیش این امکان را دارد اما بیشتر از این مستلزم زمین‌های مسابقه و تمرینی بیشتر است که در زیرساخت ورزشی منطقه آزاد فعلا وجود ندارد.

 

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد کیش یادآور شد: با توجه به وضعیت سفید جزیره کیش، ما در حال برنامه‌ریزی برای از سرگیری پرواز‌ها از ۲۵ اردیبهشت هستیم اما تاکنون چیزی برای برگزاری لیگ مطرح نیست.

دیدگاه‌ها