کد خبر : 1687650 | 15 خرداد 1399 ساعت 11:00 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنیس رادمن پول می‌گیرد و ویدیو پر می‌کند

فیلم عجیب اسطوره NBA برای فوتبالیست ایتالیایی

ویدیوی عجیب و غریبی که دنیس رادمن اسطوره بسکتبال برای مهاجم ایتالیایی باشگاه اسپال فرستاده در این کشور خبرساز شده است.

فیلم عجیب اسطوره NBA برای فوتبالیست ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پتانیا، مهاجم ایتالیایی باشگاه اسپال، از باشگاه‌های سری آ، که گفته می‌شود در ماه‌های آینده با ترک این تیم به ناپولی خواهد پیوست، یک پیام ویدیویی عجیب از دنیس رادمن، اسطوره بسکتبال آمریکا دریافت کرده. ویدیویی که در ایتالیا خبرساز شده است.

 

در ایتالیا گفته می‌شود دنیس رادمن، اسطوره مشهور NBA از پتانیا 600 دلار دریافت کرده تا برای شخص او یک ویدیو پر کرده و برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی در اختیارش قرار دهد.

 

1500856

 

دنیس رادمن در سالهای درخشش در زمین‌های بسکتبال به خاطر کیفیت بالای بازی و همچنین تنش‌هایش در بیرون از زمین معروف بود. این ستاره سابق شیکاگو بولز که این روزها به خاطر پخش مستند The Last Dance درباره دوران حکمرانی مایکل جردن با شیکاگو بولز، مثل خیلی از ستاره‌های سابق این تیم بار دیگر مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته با ارسال این ویدیو برای فوتبالیست ایتالیایی، تعجب خیلی‌ها را برانگیخته.

 

1500855

 

همانطور که گفته شد ایتالیایی‌ها می‌گویند پتانیا به رادمن مبلغی پرداخت کرده تا با پر کردن یک ویدیوی کوتاه، به مطرح شدن بیشتر نام این مهاجم ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی کمک کند. رادمن در این ویدیو اما صحبتهای جالبی مطرح کرده و به پتانیا می‌گوید شاید یک روز در زمین فوتبال مقابل دختر او بایستد.

 

دنیس رادمن در این ویدیوی 30ثانیه‌ای گفت:" آندره‌آ، جالب نیست؟ دنیس رادمن با تو است آندره‌آ. بولدوزر، یعنی چه؟ یعنی تو خیلی گل می‌زنی. ولی بگذار یک چیزی به تو بگویم آندره‌آ. من دختری دارم به اسم ترینیتی رادمن. او الان فوتبالیست شماره 1 دنیا است".

 

1500854

 

رادمن در ادامه صحبتهایش گفت:" آره پسر، حواست به او باشد. همین روزها است که با او در زمین بازی کنی و بعد برای من پیام بفرستی و بگویی دنیس، حق با تو بود.  او هم مثل من بولدوزر است ولی او یک رادمن است. به هر حال، دوست من، رفقایت تو را خیلی دوست دارند. موفق باشی".

 

 

دیدگاه‌ها