کد خبر : 1689441 | 24 خرداد 1399 ساعت 19:35 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

مسی نمی خواهد استراحت کند اما به آن نیاز دارد

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که مسی در مقاطعی به استراحت کردن نیاز دارد.

مسی نمی خواهد استراحت کند اما به آن نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره مصدومیت فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی مطرح شد اما با این حال او به همراه تیمش برای بازی با مایورکا به این شهر سفر کرده و به نظر می‌رسد که در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت.

 

با وجود این که بسیاری معتقد هستند لیونل مسی باید در مقاطعی از فصل به استراحت کردن بپردازد اما با این وجود به نظر می‌آید که این فوق ستاره آرژانتینی در ادامه فصل نقش اساسی را در بلوگرانا ایفا خواهد کرد و کمتر می توانیم انتظار داشته باشیم که کیکه ستین به او استراحت بدهد.

 

 

 

1502497

 

 

با این وجود اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا یعنی ریوالدو معتقد است که مسی باید در مقاطعی از فصل استراحت کند. او در این باره گفت: " لیونل مسی در چند هفته گذشته با مشکلات بدنی روبرو بوده است بنابراین بحث های زیادی درباره حضور یا غیبت در ترکیب اولیه بارسا مقابل مایورکا وجود دارد. بارسا در حال حاضر تنها با دو امتیاز بیشتر نسبت به رئال در صدر قرار دارد و به همین خاطر رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی وجود دارد. اگر آنها قادر به ایجاد اختلاف در صدر جدول شوند، مسی هم می تواند بیشتر استراحت کند. در غیر این صورت شاید او کمتر فرصت استراحت کردن داشته باشد.

 

مسی همواره برای موفقیت می جنگد. من فکر می‌کنم که او به استراحت کرد نیاز دارد اما خودش این موضوع را نمی خواهد."

دیدگاه‌ها