کد خبر : 1689844 | 26 خرداد 1399 ساعت 17:10 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

بزرگترین دلخوشی بارسا در کورس قهرمانی با رئال

فصل جاری مهاجمان بارسا توانسته اند به خوبی جور مدافعان را بکشند و تیم را در صدر و امیدوار به قهرمانی لالیگا نگاه دارند.

بزرگترین دلخوشی بارسا در کورس قهرمانی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، اگر بارسا در ادامه فصل از یک مورد اطمینان داشته باشد، آن به توانایی بالای مهاجمان و خط آتش قدرتمندش مربوط می شود و این در بازی با مایورکا باز هم به اثبات رسید(پیروزی 4-0). 

 

 

1502927

 

 

بارسا با 67 گل زده بهترین خط حمله در میان تیم های لالیگا را در اختیار دارد و در اروپا نیز خط آتش این تیم جزو بهترین ها محسوب می شود. فصل جاری مشکلات دفاعی باعث شده تا این تیم در رقابت برای قهرمانی لالیگا بر خلاف دو فصل گذشته با صلابت نشان ندهد.

در حال حاضر باشگاه کاتالان با دو امتیاز بیشتر از رئال در صدر قرار دارد و 10 بازی فینال گونه دیگر در پیش است.

 

 

1503013

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا خوشحال است که لوئیس سوارز پس از مصدومیتی طولانی به شرایط بازی رسیده است. او البته برابر مایورکا از ابتدا به میدان نرفت نرفت و شاهد حضور لیونل مسی، آنتوان گریزمان و مارتین برایثویت در ترکیب ثابت بارسا بود. سوارز در نیمه دوم وارد زمین شد ولی گلی به ثمر نرساند.

این آرتورو ویدال بود که گل اول را به مایورکا زد و سپس مسی(دو بار) و برایثویت  گل های دیگر را برای بارسا به ثمر رساندند. بارسا در 13 بازی قبلی دور از خانه خود تنها 18 گل زده بود و 4 گل در زمین مایورکا نشان از عزم جزم بارسا برای بازگشت به به بهترین فرم داشت.

آرتورو ویدال، مارتین برایثویت و آنسو فاتی بازیکنانی هستند که کیکه ستین پس از سوارز، مسی و گریزمان می تواند روی گلزنی های شان حساب باز کند. در چنین شرایطی جدای از مسی شاید دشوار بتوان تصور کرد که مثلث تهاجمی بارسا در بازی برابر لگانس را کدام بازیکنان تشکیل خواهند داد.

 

 

1502926

دیدگاه‌ها