کد خبر : 1690077 | 27 خرداد 1399 ساعت 19:30 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و آماده سازی یک پیشنهاد بزرگ برای مدافع هلندی

کالچیو مرکاتو مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد ماتیاس دلیخت را به عنوان جانشین سرخیو راموس پا به سن گذاشته به خدمت بگیرد.

رئال و آماده سازی یک پیشنهاد بزرگ برای مدافع هلندی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ماتیاس دی لیخت در ترکیب آژاکس و انتقال او به یوونتوس با مبلغ ۸۵ میلیون یورو باعث شده که انتظارات از این مدافع هلندی در بیانکونری به اوج خود برسد. با این حال دی لیخت در این فصل عملکرد مورد انتظار را ارائه نداده و حتی گفته می شود احتمال جدایی‌ او از یووه نیز وجود دارد.

 

 

1448609

 

 

از طرفی به نظر می‌رسد که سرخیو راموس رفته‌رفته و با بالا رفتن سن به پایان دوران خود در رئال مادرید نزدیک شده است. اگرچه گفته می‌شود که این مدافع اسپانیایی به زودی قرارداد خود را با کهکشانی ها تمدید خواهد کرد اما با این حال به نظر می رسد که سران رئال از حالا به دنبال جذب جانشینی مطمئن برای او هستند.

 

در یکی دو روز گذشته منابع مختلف از علاقه رئال برای جذب ماتیاس دی لیخت صحبت کرده بودند. حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو نیز این اخبار را تایید و اعلام کرده که لوس بلانکوس قصد دارد در آینده ای نه چندان دور مبلغ 100 میلیون یورو برای جذب مدافع هلندی بیانکونری پرداخت کند. این در حالی است که از تیم رقیب یعنی بارسلونا نیز به عنوان یکی دیگر از مشتریان جدی‌دی لیخت یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها