کد خبر : 1690571 | 30 خرداد 1399 ساعت 20:29 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: پاتوسی تا پایان فصل بازیکن فولاد است

سعید آذری می‌گوید که مدیران باشگاه فولاد با پاتوسی در ارتباط هستند.

آذری: پاتوسی تا پایان فصل بازیکن فولاد است

به گزارش "ورزش سه"، آذری در ارتباط با وضعیت آیاندا پاتوسی و خبرهایی که در برخی سایت‌های خارج از ایران در خصوص عدم بازگشت این بازیکن به فولاد منتشر شده است، تصریح کرد: متأسفانه هنوز پاتوسی به ایران برنگشته و این شرایط برای مهاجم پرسپولیس و تراکتور هم ایجاد شده است.

 

وی افزود: این مشکل به دلیل بسته شدن پروازهای بین‌المللی در فرودگاه‌های آفریقای جنوبی است و فعلاً فقط پروازهای داخلی در این کشور باز شده است. البته ظاهراً قرار است که پروازهای بین‌المللی هم تا اواسط هفته جاری باز شود و امیدواریم که پاتوسی را برای بازی‌های آینده در اختیار داشته باشید.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: ما مدام با پاتوسی در تماس هستیم و این بازیکن اتفاقاً خیلی دوست داشت هر طور که شده خودش را به بازی برابر استقلال برساند. در آستانه پایان فصل و شروع فصل نقل‌وانتقالات، برخی سایت‌های خارجی به مسائلی دامن می‌زنند که مورد تأیید ما نیست و به این چیزها توجهی نداریم. ما پاتوسی را رها نکردیم و تمام تمهیدات لازم در مورد شرایط این بازیکن از سوی باشگاه در نظر گرفته شده است. اینکه می‌گویند این بازیکن چهار پنج پیشنهاد دارد یک بزرگنمایی رسانه‌ای است. پاتوسی با فولاد قرارداد دارد و تا پایان بازی‌های لیگ برتر در ایران، نمی‌تواند از فولاد جدا شد. برخی شیطنت‌ها در مورد پاتوسی مربوط به ایجنت‌هاست و ما توجهی به این مسائل نداریم.

دیدگاه‌ها