کد خبر : 1690664 | 31 خرداد 1399 ساعت 14:02 | 34.5K بازدید | 1 دیدگاه

کیانی: لوطی‌گری را دوست داشتم و دارم؛ 

ماجرای رفاقت کاپیتان سپاهان با داش وحید !

مهدی کیانی، کاپیتان سپاهان می‌گوید هرکس به سبکی از زندگی علاقه‌مند است و او دوست دارد برعکس خیلی‌ از فوتبالیست‌ها که عاشق داشتن رابطه با افراد مشهور و بازیگرها هستند، با لوطی‌ها رفاقت کند!

ماجرای رفاقت کاپیتان سپاهان با داش وحید ! 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان همواره پس از قتل وحید مرادی که در زندان و در یک نزاع دسته جمعی رخ داد، از شخصیت او در مصاحبه های مختلف دفاع کرده است.


در گفتگوی زنده اینستاگرامی که مهدی کیانی با بهنام مددی در برنامه فوتبال لایو برگزار برقرار کرده بود، بخشی از این برنامه به خواندن سوالات مخاطبان اختصاص داشت و شخصی از کاپیتان سپاهان در رابطه با ماجرای دوستی اش با وحید مرادی پرسیده بود.

 

کیانی حرف هایش برای توضیح این ماجرا را اینطور آغاز کرد:« هر کسی از بچگی یک سبک زندگی را دوست دارد و من هم از بچگی اینطور بودم. خدایی نکرده اصلا هم دنبال خودنمایی یا ضعیف کشی نبوده ام. ولی من لوطی گری را در زندگی ام دوست داشته ام و الان هم دارم.» 

 

1504400


او سپس در رابطه با دوستی اش با وحید مرادی اضافه کرد:« داش وحید را خدا بیامرزد. مثل برادر هم بودیم، شاید هم نزدیک تر. هنوز هم داغش روی دل ما هست. رفقای خیلی خوبی را از دست دادیم. شما اسم داش وحید را آوردید. پهلوان مجید کارگری که ایلام بود. در اصفهان هم رفقای خیلی خوبی داریم. این ها با ما خالص بودند و ما هم برادرانه جلو رفتیم.»


مهدی کیانی با اشاره به اینکه برخلاف بسیاری از فوتبالیست‌ها، این سبک زندگی را دوست دارد، بیان کرد:« من لوطی گری را دوست دارم. یکی دوست دارد با ماشین میلیاردی برود. یکی دوست دارد با بازیگرها باشد ولی من از بچگی نازی آباد بودم و در خوابگاه مرغوبکار زندگی می کردم. این راه را رفتم. قول داده بودم که گذشته را فراموش کنم و این راه را ادامه بدهم. الحمدالله رفیق های لوطی، مشتی، باوجود و سفره دار زیاد دارم. من همه نوع رفیق دارم؛ از بالا تا پایین مردم. می گویند تا کوچکی نکنی، بزرگ نمی شوی. من هم تا جایی که توانسته ام کوچکی مردم را کرده ام و این افتخار بزرگی است. تا جایی که توانسته ام کوچکی کرده ام و شرمنده رفقایم نشده ام.»  

 

وحید مرادی چند روز پس از آزادی از زندان به جرم قتل یکی از دوستانش دوباره با زندان بازگشت و چند روز بعد در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید.

دیدگاه‌ها