کد خبر : 1696128 | 25 تیر 1399 ساعت 20:23 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط آرسنال برای جذب دائم هافبک رئال چیست؟

رئال مادرید مشکلی با انتقال دائمی دنی سبایوس با پرداخت رقم 23 میلیون پوند از سوی باشگاه آرسنال در تابستان امسال ندارد.

شرایط آرسنال برای جذب دائم هافبک رئال چیست؟


به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در تابستان سال گذشته و به صورت قرضی راهی آرسنال شد و زیر نظر اونای امری شروع درخشانی را در لیگ برتر تجربه کرد، اما یک مصدومیت نابهنگام در ماه نوامبر باعث از دست رفتن جایگاه ثابت در ترکیب و افت محسوس دنی سبایوس شد. حالا امروز نشریه مارکا مدعی شد زین الدین زیدان مشکلی با جدایی دائم دنی سبایوس ندارد و آرسنال می تواند این بازیکن را جذب کند.

 

1511402

 

البته به نظر می رسد میکل آرتتا هنوز در مورد این هافبک جوان و اسپانیایی به جمع بندی کامل نرسیده و در مورد او تصمیم نگرفته است. دنی سبایوس در بازی های آرسنال بعد از آغاز دوباره فوتبال در ترکیب ثابت قرار گرفته و نسبت به روزهای پیشین نمایش بهتری در ترکیب داشته است. اگر آرسنال تمایلی به حفط این بازیکن نداشته باشد، باشگاه هایی چون بتیس و والنسیا برای انتقال قرضی دنی سبایوس اقدام خواهند کرد.

 

البته خود سبایوس نیز چندان تمایلی به بازگشت به رئال مادرید ندارد و می خواهد فصل بعد در تیمی بازی کند که در ترکیب ثابت قرار گیرد، اتفاقی که با توجه به عدم اطمینان زیدان به این بازیکن بعید است در برنابئو رخ دهد. سبایوس در این فصل در آرسنال در 32 بازی دو بار موفق به گلزنی شده و دو پاس گل نیز داده است.

دیدگاه‌ها