کد خبر : 1696434 | 27 تیر 1399 ساعت 13:14 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده هم به جمع کاندیداهای نهایی پیوست

رقابت 6 نفر برای ریاست یک فدراسیون خاص

انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی روز 31 تیرماه با حضور 6 کاندیدا برگزار خواهد شد.

رقابت 6 نفر برای ریاست یک فدراسیون خاص

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات فدراسیون های دانشگاهی تنها فدراسیونی به حساب می آید که به صورت مشترک زیر نظر وزارت علوم و وزارت ورزش فعالیت می کند و حدود 4 ماه است که بدون رییس کار خود را پیش می برد. 


محمدرضا دهخدا تا اسفندماه سال 98 ریاست این فدراسیون را برعهده داشت و قرار بود انتخابات این فدراسیون هم با توجه به عدم حضور دهخدا در میان کاندیداها در همان اسفند برگزار شود که کرونا آن را به تعویق انداخت. 


محمدحسین علیزاده در 4 ماه اخیر سرپرستی فدراسیون را برعهده داشته و حالا قرار است روز سه شنبه 31 تیرماه انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی برگزار شود. 


چند روز قبل سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی 4 نفر یعنی هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان شریف آباد و جمشید همتی را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کرده بود، اما نفر پنجم جواد شهلایی بود که به این لیست اضافه شد. در نهایت هم روز گذشته عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی که به جمع کاندیداهای تایید صلاحیت شده اضافه شد. 


نصیرزاده که نشان داده بازی های انتخاباتی را خوب بلد است، با ورودش به انتخابات برخی معادلات را تغییر داده است. هیچ بعید نیست او که در فاصله کمتر از یک هفته به انتخابات وارد لیست نهایی کاندیداها شده، روز سه شنبه بر صندلی ریاست تکیه بزند. سابقه نصیرزاده در انتخابات فدراسیون های بدنسازی و کشتی که رای بالایی به دست آورده، نشان می دهد او قطعا یکی از کاندیدای اصلی فدراسیون دانشگاهی خواهد بود. 


انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی از یک نظر دیگر هم پیچیدگی های خاص خودش را دارد چون بیش از 50 نفر برای انتخاب رییس رای خواهند داد؛ در حالی که در فدراسیون های دیگر روسا با حدود 10 رای کمتر انتخاب می شوند.

دیدگاه‌ها