کد خبر : 1696638 | 28 تیر 1399 ساعت 11:23 | 42.7K بازدید | 2 دیدگاه

ژسوس در بنفیکا؛ مو جو گندمی جذاب مربی بعدی طارمی

سرمربی تیم بعدی مهدی طارمی مشخص شد

ژرژ ژسوس با ترک باشگاه برزیلی فلامینگو به پرتغال بازگشت تا هدایت بنفیکا را به عهده بگیرد. به این ترتیب او سرمربی تیم بعدی مهدی طارمی خواهد بود.

سرمربی تیم بعدی مهدی طارمی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه‌"، ژرژ ژسوس سرمربی سابق فلامینگوی برزیل با ترک این تیم به کشورش پرتغال بازگشت تا برای دومین بار هدایت تیم بنفیکا را به عهده بگیرد. با توجه به اینکه احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم پرتغالی در حال حاضر بیشتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد، ژسوس احتمالا فصل آینده مربی طارمی در فوتبال پرتغال خواهد بود.

 

1512288

 

باشگاه برزیلی فلامینگو دیروز تایید کرد که ژرژ ژسوس 65ساله این باشگاه را ترک کرده است. باشگاه پرتغالی فلامینگو هم با انتشار یک توییت با مضمون " خوش آمدی ژرژ ژسوس" نشان داد که پیوستن این مربی پرتغالی به بنفیکا قطعیت پیدا کرده.

 

1512287

 

بر اساس گزارش رسانه‌های پرتغالی و برزیلی ژسوس با قراردادی سه ساله به مبلغ 3 میلیون یورو در هر فصل به بنفیکا پیوسته.

 

ژسوس جانشین برونو لاگه خواهد شد که فصل گذشته از سمت خود به عنوان مربی بنفیکا استعفا داد. او در دوران پساکرونا از پنج بازی تنها یک پیروزی بدست آورده بود.

 

این دومین حضور ژسوس در بنفیکا به عنوان سرمربی خواهد بود. او در فاصله سالهای 2009 تا 2015 هم به مدت شش سال هدایت این تیم را به عهده داشت و با بنفیکا سه بار فاتح لیگ پرتغال شده بود.

 

ژرژ ژسوس در سال 2019 به برزیل و شهر ریو رفته و هدایت فلامینگو را به دست گرفت. او با فلامینگو هم بسیار موفق بود و با این تیم قهرمانی در لیگ دسته یک برزیل، کوپا لیبرتادورس و قهرمانی ایالت ریودوژانیرو را بدست آورده بود.

 

1512285

 

ژسوس با لهجه غلیظ پرتغالی و موهای بلند جو گندمی خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین مربیان تاریخ فلامینگو تبدیل شد و هواداران این تیم به او لقب استاد داده بودند. فلامینگو در دوران ژسوس یکی از موفق‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و برای هوادارانش یادآور اوایل دهه هشتاد میلادی و دوران حضور زیکو در این تیم بود.

 

بنفیکا امیدوار است فصل آینده با حضور ژسوس بار دیگر به قدرت اول فوتبال پرتغال تبدیل شود. این تیم امسال بعد از پورتو که در حال حاضر و دو هفته مانده به پایان لیگ پرتغال قهرمانی‌اش را قطعی کرده نایب‌قهرمان فصل جاری است.

 

 

دیدگاه‌ها