کد خبر : 1696991 | 29 تیر 1399 ساعت 19:25 | 40.7K بازدید | 2 دیدگاه

هدف اول نقل و انتقالاتی منچسترسیتی مشخص شد

تلگراف مدعی شد خوزه خیمنز، مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید به گزینه اول منچستر سیتی در نقل و انتقالات پیش رو تبدیل شده است.

هدف اول نقل و انتقالاتی منچسترسیتی مشخص شد

"ورزش سه"، منچسترسیتی با وجود عملکرد درخشانی که طی سال های گذشته در فاز هجومی از خود ارائه داده اما با این حال همواره ضعف این تیم در خط دفاعی مشهود بوده است.


آیمریک لاپورته یک مدافع قابل اطمینان برای این تیم به حساب می‌آید اما در طول فصل جدید دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است. از طرفی،دیگر مدافعان منچستر سیتی مانند جان استونز و نیکولاس اوتامندی نیز خیلی مهره‌های قابل اتکایی نشان نداده‌اند؛ عواملی که باعث شده سیتیزن ها نیاز زیادی به تقویت شدن در فاز دفاعی داشته باشند.

 

 

1512734

 

 

حالا و با وجود شکست تیم پپ گواردیولا در دیدار دیشب مقابل آرسنال و ناکامی این تیم در رسیدن به مسابقه فینال جام حذفی انگلیس، انتقادات از عملکرد دفاعی سیتیزن ها به اوج خود رسیده است. طی ماه‌های گذشته از بازیکنان زیادی مانند کالیدو کولیبالی، میلان اشکرینیار و یان فرتونگن به عنوان گزینه‌های اصلی سیتی برای تقویت خط دفاعی نامبرده شده است اما حالا تلگراف ادعا می‌کند که مدافع اروگوئه ای اتلتیکو مادرید یعنی ژوزه خیمنز به اول سیتیزن ها برای نقل و انتقالات تبدیل شده است.

 

با این وجود به نظر می‌رسد که سیتی کار دشواری برای جذب این بازیکن داشته باشد چرا که گفته می‌شود اتلتیکو مادرید با مبلغی کم تر از 109 میلیون پوند راضی به جدایی خیمنز نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها