کد خبر : 1697131 | 30 تیر 1399 ساعت 15:46 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر تست انجام نمی‌شود، باید نظارت‌مان را بیشتر کنیم

سیف‌برقی: گرفتن تست کرونا از داوران سیاست ماست

دکتر توحید سیف‌برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تأکید کرد که گرفتن تست PCR از داوران طبق ابلاغ کمیته داوران جزو سیاست‌های فدراسیون است.

سیف‌برقی: گرفتن تست کرونا از داوران سیاست ماست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دکتر توحید سیف‌برقی درباره اینکه آیا از داوران فوتبال تست کرونا گرفته می‌شود یا نه، اظهار داشت: طبق سیاست‌های ما، برای داورانی که در تهران هستند با هماهنگی ایفمارک و برای داوران در شهرهای دیگر هم با هماهنگی هیئت‌های پزشکی ورزشی، تست کرونا گرفته می‌شود.

وی افزود: سیاست‌گذاری ما به این شکل است که کمیته داوران لیست داوران و ناظرانی که در آن هفته مسئول مسابقات هستند، به ما ارائه می‌دهند و طبق همان لیست از افراد تست PCR  گرفته می‌شود. سیاست‌گذاری ما این‌گونه بوده است و حتماً از همه داورانی که نام‌شان در لیست باشد، تست گرفته می‌شود‌.

 

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره اینکه برخی داوران بدون اینکه بخواهند نام‌شان فاش شود اعلام کرده‌اند با وجود داشتن ابلاغ هفتگی برای قضاوت از آنها تست گرفته نمی‌شود، گفت: اگر چنین مسئله‌ای باشد، باید موضوع بررسی شود و ما هم نظارت‌مان را بیشتر کنیم، چون اعلام کرده‌ایم باید این تست‌ها انجام شود.

سیف‌برقی خاطرنشان کرد: علت گرفته نشدن تست‌ها می‌تواند عدم معرفی از سوی کمیته داوران باشد، شاید کوتاهی از سمت ما بوده و افرادی را جا انداخته‌ایم، شاید مراکزی که باید تست می‌گرفتند این کار را انجام نداده‌اند و حتی ممکن است خود داوران برای انجام تست گرفته باشند و خودشان را معرفی نکنند. مسلماً هر داوری که طبق لیست به ما اعلام می‌شود، باید تست بدهد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا اگر تست‌ها انجام نمی‌شود، به درستی صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها