کد خبر : 1697592 | 01 مرداد 1399 ساعت 20:54 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه آنلاین سرمربیان لیگ ستارگان قطر برگزار شد

سرمربیان تمامی تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر در آستانه آغاز این رقابت ها از طریق آنلاین به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش"ورزش سه"، قرار است لیگ ستارگان قطر که به خاطر شیوع ویروس کرونا به حالت تعویق درآمده بود این هفته (از پس فردا) مجدداً آغاز شود تا در فاصله 5 هفته به پایان این لیگ، تکلیف تیم قهرمان و همچنین تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان فصل بعد مشخص شود.


به همین منظور امروز سرمربیان تمامی تیم‌های حال حاضر در لیگ ستارگان قطر در آستانه آغاز این رقابت‌ها- از طریق ارتباط بصری آنلاین - با حضور "احمد عباسی" مدیرعامل مسابقات و توسعه فوتبال و "میگوئل هیتتور"مدیر گروه توسعه فوتبال، درزمینهه آماده‌سازی بازیکنانشان برای ازسرگیری لیگ ستارگان طبق پروتکل تعیین‌شده باهم به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و نظراتشان را برای هر چه‌بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها به اشتراک گذاشتند.


در ابتدای این جلسه، احمد عباسی از همه باشگاه‌ها، بازیکنان، تیم‌های اداری و فنی به خاطر همکاری‌های خود در مرحله‌های اول و دوم پروتکل، که منجر به دستیابی به هدف مشترک جامعه فوتبال قطر که همان بازگشت ایمن به مسابقات قهرمانی لیگ شد تشکر کرد.


 وی همچنین اظهار داشت: «مرحله سوم نیاز به ادامه همکاری، هماهنگی مشترک و تعهد برای منافع عمومی دارد. و اینکه بازگشت فعالیت فوتبال و قهرمانی باعث امید و خوش‌بینی به آینده می‌شود.»

 

1513432

 


در این جلسه، برنامه کلی مرحله سوم که شامل شروع مسابقات رسمی و تعدادی از اقدامات احتیاطی موردبررسی قرار گرفت و کلیه دستورالعمل‌ها ایمنی و بهداشتی و توصیه‌های مربوط به همه عناصر تیم‌ها در روز مسابقه ابلاغ شد و بر اهمیت پیروی از پروتکل (Covid-19) تأکید شد.


در پایان این جلسه آنلاین و سه‌ساعته به سوالات مطرح‌شده از سوی سرمربیان پاسخ داده شد و درعین‌حال همه سرمربیان از آخرین اقدامات کشور برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا مطلع شدند.
گفتنی است لیگ ستارگان قطر قرار است از روز جمعه 3 مردادماه با انجام دیدار الغرافه و العربی از سر گرفته شود.

دیدگاه‌ها