کد خبر : 1697603 | 01 مرداد 1399 ساعت 22:58 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوناچیچ: در مقابل ماشین سازی شوکه شدیم

بوناچیچ می‌گوید که دیدار با ماشین سازی آن ها را شوکه و از نظر روحی تحت تاثیر قرار داد.

بوناچیچ: در مقابل ماشین سازی شوکه شدیم

به گزارش "ورزش سه"، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در مورد این دیدار اظهار داشت: ما در شرایطی آمدیم اهواز که شرایط خیلی برایمان مساعد نبوده. بعد از آن بازی شوک آور مقابل ماشین سازی آمده‌ایم که بازی را انجام دهیم، ما از نظر روانی در آن بازی تخلیه شدیم و از طرفی با تیم فولاد بازی داریم که در بازی قبلی مقابل پرسپولیس امتیاز از دست داد و برای جبران به میدان می‌آید و انتظار بازی سختی داریم. من، کادرفنی و بازیکنان یکدل شدیم که در بازی فردا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و از شرایطی که الان هستیم خارج شویم.

 

وی درباره غایبان تیمش پاسخ داد: شماره دو، آقای حدادی فر، شماره یازده آقای اسماعیلی فر را نداریم چون یک کسالت جزیی داشت که نتوانست به این بازی برسد. ولی ما تیم ذوب اهن هستیم و با آگاهی به شرایط وارد زمین می‌شویم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

سرمربی ذوب آهن در خصوص فولاد هم عنوان کرد: فولاد را باشگاهی حرفه ای می‌دانم که در فوتبال پایه ایران سربلند عمل کرده و خیلی خوشحالم که آمده ام و در مقابل آن ها قرار خواهم گرفت چون قبلا هم سرمربی این تیم بودم. فولاد باشگاه حرفه ای و خوب و از هر نظر قابل احترام است.

 

بوناچیچ در پایان گفت: ابتدا به همه تماشاچیانی که نخواهند بود، سلام دارم و به خصوص دوست دارم به هواداران فوتبالی خودم در اینجا سلام برسانم و تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را مقابل فولاد نشان بدهیم.

 

دیدگاه‌ها