کد خبر : 1697872 | 03 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

اوکسلید چمبرلین

جرارد الگوی من بود؛ من الگوی دیگران می‌شوم

الکس اوکسلید چمبرلین ستاره لیورپول می‌گوید این تیم می‌تواند منبع انگیزش نسل جدیدی از لیورپولی‌ها شده و به حاکمیتش بر فوتبال انگلیس ادامه دهد.

جرارد الگوی من بود؛ من الگوی دیگران می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، الکس اوکسلید چمبرلین ستاره انگلیسی لیورپول که چهارشنبه شب در جریان پیروزی 5-3 لیورپول بر چلسی گلزنی کرد و در آن شب به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد می‌گوید قصد دارد از دوران حضورش در آنفیلد برای انگیزه دادن به نسل جدیدی از ستاره‌های آینده لیورپولی استفاده کند. چمبرلین معتقد است لیورپول می‌تواند سالها به حاکمیتش بر فوتبال انگلیس ادامه دهد.

 

1513855

 

یورگن کلوپ هم بعد از قهرمانی لیورپول در پیامی به بازیکنانش به آنها اعلام کرد حالا فرصتی در اختیار دارند تا بتوانند میراث مهمی از خود در لیورپول به یادگار بگذارند. هافبک سابق آرسنال و ستاره این روزهای لیورپول، اوکسلید چمبرلین، می‌گوید مصمم است که در چنین مسیری قدم بردارد.

 

چمبرلین در مصاحبه با وبسایت رسمی لیورپول گفت:" با چنین لحظاتی نمی‌توان سرسری برخورد کرد. بازی کردن برای چنین باشگاه بی‌نظیری، با چنین هوادارانی که تا این حد به تیم‌شان و بازیکنان‌شان اهمیت می‌دهند، این چیزی نیست که راحت بشود از کنارش رد شد. یک بازیکن باید چنین لحظاتی را روی هوا شکار کند. ما مدت کوتاهی اینجا هستیم و امیدواریم در همین مدت کوتاه بتوانیم در این باشگاه تاریخساز شویم. ما باید کاری کنیم که منبع انگیزه نسل بعدی باشیم. همانطور که استیون جرارد کسی بود که به من انگیزه داد تا فوتبالیست شوم".

 

 

دیدگاه‌ها