کد خبر : 1698417 | 05 مرداد 1399 ساعت 19:55 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره کروات، کلید انتقال دائمی سانچز به اینتر؟!

به نظر می رسد که باشگاه اینتر قصد دارد برای دائمی کردن قرارداد الکسیس سانچز، ستاره کروات خود یعنی ایوان پریشیچ را به منچستر یونایتد پیشنهاد دهد.

ستاره کروات، کلید انتقال دائمی سانچز به اینتر؟!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته الکسیس سانچز با قراردادی قرضی راهی اینتر شد. اگرچه این ستاره شیلیایی در ابتدا نتوانست عملکرد خوبی را در تیم آنتونیو کونته ارائه دهد اما نمایش های درخشان او بعد از شروع مجدد مسابقات باعث شده که نظر سران نراتزوری درباره این بازیکن تغییر کند و حالا به نظر می رسد که آنها به شدت خواهان دائمی کردن قرارداد سانچز هستند.

 

 

1489310

 

 

طی روزهای گذشته دو باشگاه اینتر و منچستر یونایتد مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند اما هنوز توافقی در این باره حاصل نشده است. با این حال اما اسپورت مدیاست مدعی شده که ستاره کروات یعنی ایوان پریشیچ می‌تواند کلید انتقال دائمی الکسیس سانچز به نراتزوری باشد.

 

پریشیچ نیز در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به بایرن‌مونیخ پیوست اما به نظر نمی رسد که این باشگاه تمایلی به دائمی کردن قرارداد این بازیکن داشته باشد و حالا اسپورت مدیاست مدعی شده که اینتر می تواند برای جذب دائمی سانچز، این هافبک کروات را به شیاطین سرخ پیشنهاد دهد.

 

 

1507546

 

 

در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد این تیم به شدت شرایط پریشیچ را دنبال می‌کرد و حالا سران اینتر امیدوار هستند که اوله گنار سولسشر نیز به این بازیکن علاقمند باشد تا به نوعی یک معاوضه بین دو باشگاه شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها