کد خبر : 1698684 | 07 مرداد 1399 ساعت 00:30 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ، مربی سال انگلیس به انتخاب اتحادیه مربیان

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از طرف اتحادیه مربیان فوتبال انگلیس به عنوان مربی سال این کشور انتخاب شد.

یورگن کلوپ، مربی سال انگلیس به انتخاب اتحادیه مربیان

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ این فصل توانست به انتظار 30 ساله لیورپولی ها برای قهرمانی در انگلیس پایان بدهد و قرمزها را با 18 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قهرمان رقابت های لیگ برتر کرد.

به همین دلیل بالاتر از مارسلو بیلسا، سرمربی لیدزیونایتد، گرت آینوورث، سرمربی وایکامب و کرییس وایلدر، سرمربی شفیلد یونایتد، به عنوان مربی سال اتحادیه مربیان فوتبال انگلیس انتخاب شد.

جایزه مربی سال اتحادیه مربیان انگلیس به نام سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد است و او در پیامی که برای کلوپ فرستاد، گفت:" یورگن، فوق العاده بود. ما در مورد اینکه لیدز 16 سال در چمپیونشیپ بود، صحبت می کنیم اما لیورپول از آخرین قهرمانی اش در لیگ 30 سال گذشته بود. فوق العاده است.

 

1514998

 

تو کاملا شایستگی این جایزه را داری. سطح بازی تیمش فوق العاده بود. شخصیت تو در سراسر باشگاه دیده می شود. نمایش های تیمش شگفت انگیز بود. تو را می بخشم که من را ساعت 3:30 صبح بیدار کردی تا بگویی تیمت قهرمان لیگ شد. متشکرم اما در حال کاملا شایستگی اش را داشتی. خوب بود!"

کلوپ هم با ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه گفت:" من واقعا از دریافت این جایزه خوشحالم. واقعا فوق العاده است.

دیدم که چه کسانی قبلا این جایزه را بردند؛ از جمله چندین مربی بزرگ لیورپول مانند بیل شنکلی، باب پیسلی، جو فاگگان و کنی دالگلیش. برندان راجرز هم این جایزه را برد که کاملا شایسته بود.

اما نام این جایزه، سرالکس فرگوسن است و می دانم که برای یک مربی لیورپول، 100 درصد مناسب نیست اما من او را تحسین می کنم اما نمی گویم که عاشقش هستم.

او اولین مربی بریتانیایی ای بود که ملاقات کردم و با هم صبحانه خوردیم. مطمئن نیستم که او این را به یاد داشته باشد اما من هنوز به یاد دارم زیرا برای من مثل دیدار با پاپ بود. فوق العاده بود و از همان لحظه اول، ما واقعا با هم ارتباط خوبی ایجاد کردیم.

 

1514999

 

فکر نمی کردم روزی جامی را در دست بگیرم که به نام او باشد. باید از همه تشکر کنم و می دانم که گفتم این آسان است اما من از طرف کادر فنی ام اینجا هستم. من به عنوان مربی، خوب سهتم اما آنها هستند من ما را به گروه ویژه ای از مغزهای فوتبالی تبدیل کرده اند و من عاشق کار کردن با آنها هستم. پپ لیندرز، پیتر کراویتس، جان اشتنبرگ، ویتور ماتوس و جکک رابینسون؛ واقعا کار با اینها لذت بخش است.

من می توانم این لیست را ادامه بدهم زیرا ما آدم های فوق العاده زیادی اینجا داریم که این موفقیت را ممکن کردند. از طرف همه بازیکنان که در کنار هم سخت کار کردند، این را دریافت می کنم و به خاطر همه مان، این جایزه را دوست دارم. از همه شما متشکرم، یک فصل ویژه با یک جایزه ویژه در پایان. به دریافت این جایزه واقعا افتخار می کنم. متشکرم."

دیدگاه‌ها