کد خبر : 1698803 | 07 مرداد 1399 ساعت 17:10 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو در مصاحبه با مارکا

روی درخشش ژوائو در لیگ قهرمانان شرط می بندم

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو اطمینان دارد که ستاره پرتغالی تیمش در لیگ قهرمانان خواهد درخشید.

روی درخشش ژوائو در لیگ قهرمانان شرط می بندم

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلکس تابستان گذشته بود که با رقم هنگفت 126 میلیون یوورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست تا جانشین آنتوان گریزمان شود اما او در 27 بازی لالیگا تنها شش گل زد و یک پاس گل داد.

 

 

1515141

 

 

پدیده 20 ساله پرتغالی البته هنوز فرصت این را دارد تا در لیگ قهرمانان پاسخ انتظارات را بدهد و رئیس اتلتیکو هم به این مهم باور دارد. اتلتیکو در یک چهارم نهایی باید به مصاف لایپزیش در شهر لیسبون برود.

انریه سرزو به مارکا گفت:« این اولین فصل ژوائو است و برای او تطابق پذیری با شرایط اتلتیکو آسان نبود. او با انتظارات بالایی جذب شد و تاوانش را نیز پس داد. ما البته از در اختیار داشتن ژوائو بسیار خوشحالیم و معتقدم فصل بعد او پاسخ توقعات را خواهد داد. او فوتبالیست بزرگی است و خیلی خوشبینم که در لیگ قهرمانان بتواند خوش بدرخشد. ژوائو از اینکه بازی های یک چهارم به بعد در لیسبون برگزار می شود، خوشحال است و روی درخشش او در بازی برابر لایپزیش شرط می بندم. ژوائو تازه 20 سال دارد و به زودی ثابت می کند که در جذب او اشتباه نکرده ایم و باعث افتخار ما خواهد شد.»

 

پیشنهاد چلسی برای اوبلاک:« بارها گفته ام که اوبلاک با ما قرارداد دارد. او از نظر من بهترین گلر دنیاست و طبیعی است که پیشنهادات زیادی داشته باشد ولی اوبلاک در پست خودش استثنایی است و ما او را از دست نخواهیم داد. اوبلاک بازیکن اتلتیکو است و فصل بعد نیز با ما خواهد ماند.»

 

 

 

1515145

دیدگاه‌ها