کد خبر : 1698844 | 07 مرداد 1399 ساعت 21:59 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

جسی لینگارد:

کریس رونالدو، مایکل جردن دنیای فوتبال است

جسی لینگارد، وینگر منچستریونایتد به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.

کریس رونالدو، مایکل جردن دنیای فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، اولین روزهای حضور جسی لینگارد در آکادمی یونایتد مصادف با ظهور رونالدو در ترکیب یونایتد بود و این ستاره پرتغالی بعدها تبدیل به الگوی بسیاری از جوانان این باشگاه شد. جسی لینگارد مدعی شد رونالدو فاتح همه چیز شده و مایکل جردن دنیای فوتبال است.

 

جسی لینگارد گفت: "کدام بازیکن می تواند به مایکل جردن تشبیه شود؟ باید بگویم کریستیانو رونالدو. او همه چیز در دوران حرفه ایش به دست آورده، رونالدو در باشگاه های زیادی بوده و جام های بسیاری کسب کرده است. من معتقدم او نمادی واقعی از فوتبال و مایکل جردن این رشته است.

 

1515181

 

بسکتبال تاکتیک ها و روش های مختلفی نسبت به فوتبال دارد، اما به عنوان یک بازیکن می توانید با این رشته ارتباط برقرار کنید. برخی بازیکنان کوچک و چابک هستند و می توانند در بازی برای تیم های خود مفید باشند و این بخش شبیه فوتبال است. وقتی روملو لوکاکو در منچستر یونایتد بود علاقه زیادی به بسکتبال داشت و با پل پوگبا در بسکتبال بازی می کرد.

 

وقتی رونالدو اولین بار به منچستر یونایتد آمد، من 11 یا 12 سال داشتم. رونالدو در قالب یک دی وی دی به ما در مورد مهارت های فوتبال آموزش می داد و این اولین باری بود که او را دیده بودم. رونالدو وقتی راهی یونایتد شد، جوان و لاغر بود. من چند بار کنار رونالدو بازی کردم. آیا بازی برابر رونالدو خیلی سخت بود؟ صادقانه نه. آن دیدار یک بازی پیش فصل بود و شما می توانستید مهارت ها و ویژگی های او را مشاهده کنید."

دیدگاه‌ها