کد خبر : 1699013 | 08 مرداد 1399 ساعت 20:40 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو از نگاه ریوالدو

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا و فوتبال برزیل معتقد است که انتقال به لیگ برتر انگلیس بهترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو خواهد بود.

بهترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو از نگاه ریوالدو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد بایرن‌مونیخ هیچ علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد فیلیپ کوتینیو ندارد، حالا این بازیکن در پایان فصل به بارسلونا باز می‌گردد. از طرفی به نظر می‌رسد که سرمربی حال حاضر بارسا یعنی کیکه ستین علاقه زیادی به سبک بازی این ستاره برزیلی داشته باشد اما شایعات حاکی از آن است که کوتینیو به طور قطع در نقل و انتقالات پیش رو بلوگرانا را ترک خواهد کرد.

 

در روزهای اخیر مدیر برنامه ایرانی‌الاصل کوتینیو در مصاحبه ای اعلام کرد که این بازیکن علاقه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس نشان داده است. حالا و در همین رابطه هموطن کوتینیو نیز از حضور این بازیکن در لیگ برتر انگلیس استقبال کرده است. ریوالدو در این باره گفت: " فیلیپ کوتینیو بعد از یک دوره قرضی در بایرن مونیخ، پایان فصل بارسلونا باز خواهد گشت اما من شک دارم که بتواند فوتبال خود را در این تیم احیا کند.

 

 

1463762

 

 

بهترین گزینه برای کوتینیو می‌تواند انتقال به لیگ برتر انگلیس باشد؛ جایی که او بهترین فصول فوتبال خود را در آن سپری کرده است. همانطور که در لیورپول ثابت کرد که یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. او می‌تواند در تیم‌هایی نظیر آرسنال، تاتنهام یا لستر به فرم عادی خود برگردد و نشان دهد که هنوز هم جز بهترین هاست و یک نابغه به حساب می آید."

دیدگاه‌ها