کد خبر : 1699153 | 09 مرداد 1399 ساعت 19:01 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

حالا وقت کمک کردن جوان‌ها است؛

بختیاری‌زاده: ۳ امتیاز را برابر صنعت نفت می‌خواهیم

سرمربی شهرخودرو امیدوار است با کسب پیروزی مقابل صنعت نفت به مشهد برگردند.

بختیاری‌زاده: ۳ امتیاز را برابر صنعت نفت می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از دیدار با تراکتور که مستحق پیروزی در آن مسابقه بودیم ولی به مساوی رسیدیم، در طول یک هفته اخیر تمرین کردیم و از نظر روحی و ذهنی خودمان را در شرایط خوبی برای بازی سخت در آبادان آماده نمودیم.

 

او با بیان اینکه به دنبال پیروزی در آبادان هستیم، ابراز کرد: هر چند صنعت نفت در دیدارهای اخیرش شکست خورده و محکوم به برد است، اما همواره حریف قابل احترامی بوده و مسابقه با آنها در آبادان سخت خواهد بود.

 

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد: مسئله‌ای که اهمیت دارد، شرایط خوب بازیکنان ما است و تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم. امیدوار هستیم فردا دست پر به مشهد برگردیم.

 

بختیاری‌زاده با بیان اینکه شهرخودرو شرایط خوبی برای بازی با صنعت نفت دارد، عنوان کرد: مجموعه خوب و بازیکنان با تجربه و جوانان با کیفیتی داریم که البته در طول فصل به آنها توجه کمتری شده است.

 

او یادآور شد: شهرخودرو به دنبال سهمیه آسیایی بوده و در چنین مواقعی سخت است که یک سرمربی به جوانان تیمش فرصت بدهد ولی الان شرایط در پایان فصل به گونه‌ای است که نیاز داریم تا جوانان به تیم کمک کنند چراکه انرژی دارند و با انگیزه هستند.

 

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد: در بازی با صنعت نفت از نفرات جوان در کنار با تجربه بهره می‌بریم. تیم یکدست و یک دلی داریم و امیدوار هستیم با سه امتیاز آبادان را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها