کد خبر : 1699779 | 12 مرداد 1399 ساعت 18:52 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع 37 ساله ای که در لیگ برتر گل می زند (عکس)

مرتضی غلامعلی تبار مدافع مازنی شاهین شهرداری بوشهر زننده یکی از گل های تیمش در بازی با پارس جنوبی بود.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند این پیروزی برای شاهین خیلی دیر به دست آمد اما موجب شد تا تیم بوشهری با کورسویی امید منتظر سه بازی باقی مانده اش باشد. مرتضی غلامعلی تبار 37 ساله که صعود به لیگ برتر را با تیم هایی چون نساجی و شاهین تجربه کرده خیلی تو این سال هایی که فوتبال کرد جلوی دید نبود اما همیشه پر تلاش در ترکیب تیم هایی که حضور داشته بازی کرده؛ مدافع بدون حاشیه که در زمین هم خوش اخلاق است. 

 

 

1516393

 

 

البته عملکرد مرتضی و دوستانش در خط دفاعی شاهین در این فصل از بازی ها قابل دفاع نیست به این خاطر که شاهین در قعر جدول یکی از دو نامزد سقوط به دسته اول بشمار می رود اما تلاش مرتضی برای بازی در لیگ برتر در این شرایط سنی قابل تحسین است و از همه مهمتر در روزهایی که مهاجمان تیم گلزنی را فراموش کردند او تصمیم به گلزنی می گیرد. او و هم استانی اش. ابوالفضل رزاقپور. شاید هم مرتضی غلامعلی تبار باید زودتر دست بکار می شده و گلزنی را آغاز می کرد. 

 

 

 

1516392

 

 

او و هم تیمی هایش در هفته های پایانی منتظر اتفاقات غیر قابل پیش بینی به سود شاهین هستند. در صورت این اتفاق مرتضی غلامعلی تبار احتمالا باز هم بازی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. در غیر اینصورت او و هم تیمی هایش یک بار دیگر باید برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند. البته این هنری است که مرتضی غلامعلی تبار دارد.

دیدگاه‌ها