کد خبر : 1703854 | 02 شهریور 1399 ساعت 19:43 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنها تردید بایرن مونیخ در مورد بازی فینال

هانسی فلیک هنوز در مورد انتخاب وینگر چپ در بازی امشب به نتیجه نرسیده است.

تنها تردید بایرن مونیخ در مورد بازی فینال

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب درخشان بایرن مونیخ در نیم فصل دوم باعث رقم خوردن پیروزی های متوالی و فتح دوگانه داخلی در آلمان شد و حالا هانسی فلیک با برتری در دیدار امشب به دومین رقم زننده دومین سه گانه تاریخ این باشگاه در هزاره جدید خواهد شد.

 

1471415


نشریه بیلد مدعی شد تکلیف 10 نفر اصلی ترکیب امشسب بایرن مونیخ معلوم نیست و هانسی فلیک تنها در مورد استفاده از ایوان پریشیچ یا کینگزلی کومان به عنوان وینگر چپ تردید دارد. مانوئل نویر درون دروازه خواهد بود، ژروم بواتنگ و داوید آلابا در قلب خط دفاعی و جاشوا کیمیچ و آلفونسه دیویس نیز در دو سمت قرار خواهند گرفت.


تیاگو و لئون گورتزکا دو هافبک میان هستند، توماس مولر پشت سر رابرت لواندوفسکی بازی می کند و سرژ گناربری نیز در پست وینگر راست قرار می گیرد. اما در تمرین پایانی بایرن مونیخ کومان ابتدا در ترکیب تیم ذخیره قرار گرفت و در ادامه وارد ترکیب تیم اصلی شد. به همین دلیل هنوز مشخص نیست او در ترکیب ثابت قرار می گیرد یا ایوان پریشیچ. وینگر باتجربه و کروات بایرن مونیخ یکی از ستاره های تیمش در برتری تاریخی مقابل بارسلونا بود و به نظر می رسد پریشیچ از شانس بیشتری برای قرار گرفتن در بین 11 تای ابتدایی هانسی فلیک برخوردار باشد.
 

دیدگاه‌ها