کد خبر : 1703979 | 03 شهریور 1399 ساعت 13:23 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

رحمان رضایی و گلایه از تماس بدموقع مربی لیگ برتری

رحمان رضایی مدیرفنی تیم ذوب آهن از گفتگوی یک مربی لیگ برتری با بازیکنانش پیش از دیدار پایانی فصل پرده برداشت.

رحمان رضایی و گلایه از تماس بدموقع مربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، رضایی که با خبرنگار ما صحبت می کرد در اینباره گفت: شب قبل از دیدار ما با تیم گل گهر، یک مربی که در حال حاضر هم مشغول کار است با یکی از اعضای هیات مدیره ما و همچنین یکی دو نفر از بازیکنان ما صحبت کرده که این اقدام غیرحرفه ای تمرکز را از تیم ما پیش از مسابقه مقابل گل گهر گرفت.

 

بازیکنان سابق تیم ملی با گلایه نسبت به این موضوع صحبت هایش را اینچنین ادامه داد: نمی‌دانم بساط این ماجرا چه زمانی جمع خواهد شد. تا کی قرار است مربیان پیش از حضور در تیمی به بازیکنان زنگ بزنند و وعده و وعید بدهند و اینچنین باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان و اعضای تیم شوند.

 

فوتبال ایران طی سالیان اخیر بارها با شایعات و ادعاهایی از این دست مواجه بوده و جالب اینکه هیچگاه برخورد و واکنش مناسبی به این قضیه صورت نگرفته است و باید دید در ادامه نیز شرایط بر همین منوال خواهد بود یا جدی گرفتن موضوع باعث خواهد شد فوتبال در مسیر حرفه‌ای و درست خود پیش برود.

 

رحمان رضایی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من در این زمینه آقای جمشیدی، سخنگو و سرپرست باشگاه را هم شاهد دارم و بین ما گفتگویی نیز بین ما رد و بدل شده و اگر لازم باشد ایشان خودشان توضیحات بیشتری در این زمینه خواهند داد.

دیدگاه‌ها