کد خبر : 1704941 | 09 شهریور 1399 ساعت 10:50 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل تماشایی و شادی خاص اوبامیانگ (عکس)

گل تماشایی پیر امریک اوبامیانگ مهاجم آرسنال به لیورپول در بازی دیروز دو تیم و شادی بعد از گل خاص ستاره گابنی خبرساز شده است.

گل تماشایی و شادی خاص اوبامیانگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال دیروز در فینال سوپرجام این کشور موسوم به کامیونیتی شیلد در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. در جریان بازی هنوز 12 دقیقه نگذشته بود که اوبامیانگ مهاجم آرسنال قفل دروازه ها را باز کرد و توپچی‌ها را 1-0 جلو انداخت.

 

گلی که اوبامیانگ از فاصله دور وارد دروازه لیورپول کرد بسیار زیبا بود. آرسنال از عقب و توسط بوکایو ساکا شروع به بازی سازی کرد. توپچی‌ها سپس توپ را به جناح چپ بردند و اوبامیانگ را صاحب توپ کردند. مهام گابنی بعد از دریافت توپ با شوتی سهمگین دروازه لیورپول را باز کرد تا یک گل زیبا و تماشایی به ثمر برسد.

 

1523447

 

اوبامیانگ سپس در شادی بعد از گل خود دستهایش را به شکل ضربدری از روی هم رد کرده و روی سینه اش گذشت. این حرکت که به سلامِ "واکاندا فور اور" معروف است برای اشاره به مرگ تراژیک چندویک بوسمن ستاره بلک پنتر توسط اوبامیانگ اجرایی شد.

 

1523516

 

یک نکته جالب دیگر از گلزنی اوبامیانگ این بود که حالا در سه بازی اخیرش در ورزشگاه ومبلی 5 گل به ثمر رسانده و نشان داده این ورزشگاه تاریخی برایش خوش یمن است. اوبامیانگ اخیراً در نیمه نهایی جام حذفی، فینال جام حذفی و کامیونیتی شیلد به میدان رفته و در این سه بازی پنج گل زده. دو گل در نیمه نهایی جام حذفی، دو گل در فینال جام حذفی و حالا یک گل در کامیونیتی شیلد.

 

1523514

 

 

دیدگاه‌ها