کد خبر : 1705102 | 10 شهریور 1399 ساعت 11:46 | 39.1K بازدید | 5 دیدگاه

گلر تراکتور در سودای جام

اخباری؛ کارآگاه گجت علیه خط حمله استقلال

گلر باتجربه تراکتور به دنبال دستیابی به بهترین افتخار در این فصل برای پرشورها در جدال فینال جام حذفی خواهد بود.

اخباری؛ کارآگاه گجت علیه خط حمله استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور روز پنجشنبه باید در شرایط خاصی در دیدار فینال جام حذفی به مصاف استقلال برود. جایی که علاوه بر رضا اسدی محروم، رشید مظاهری هم در لیست این تیم نخواهد بود و از همین رو محمدرضا اخباری وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

 

از سوی دیگر طبق برنامه ساکت الهامی از ابتدا هم قرار بر این بود که محمدرضا اخباری در دیدارهای جام حذفی و رشید مظاهری در لیگ برتر برای تراکتور به میدان بروند و از همین رو در شرایط عادی هم احتمال حضور اخباری در این دیدار زیاد بود. اخباری روز پنجشنبه ماموریات ویژه‌ای مقابل استقلال دارد و این ماموریت هم در سرنوشت خودش تاثیر بسزایی خواهد داشت و هم در سرنوشت تراکتور.

 

گلر تراکتوری‌ها که پیش از این دوران خوبی در این تیم داشته با درخشش در ترکیب سایپا اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد و پس از آن برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور رفت و دوران شهرت و محبوبیت او از این تیم شروع شد. اخباری 2 فصل خوب در تراکتور داشت و از این تیم حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید و همه از تولد یک گلر مطمئن در فوتبال ایران صحبت می‌کردند ولی مشکلاتی که در این مسیر برایش پیش آمد باعث شد شرایط آنطور که پیش بینی می‌شد برای او پیش نرود.

 

در شرایطی که تراکتور در لیگ هفدهم با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شده بود اخباری باید به سایپا برمی‌گشت و تلاش‌های باشگاه برای حفظ او نتیجه نداد و خود اخباری هم که دوست داشت در تبریز بماند به اجبار قرارداد به سایپا برگشت و همین موضوع افت شدیدی در عملکرد او به همراه داشت و از نظر روحی نتوانست شرایط روزهایی که مورد حمایت سکوهای پرشور را دنبال می‌کرد، در سکوت سایپا دنبال کند.

 

فصل قبل بود که تراکتور در 5 بازی آخر لیگ که می‌توانست قهرمانی لیگ را برای این تیم به همراه داشته باشد با محسن فروزان به مشکل خورد و اخباری فرصت ویژه‌ای برای اثبات دوباره خودش داشت و برای این تیم به میدان رفت اما در نهایت نتوانست در دستیابی به جام آنها را یاری کند. ابتدای فصل جاری هم سرخپوشان تبریزی با رشید مظاهری به توافق رسیدند تا اخباری بار دیگر رقابت سختی را دنبال کند و اینبار پشت نام گلر ملی‌پوش تازه وارد قرار گیرد.

 

حالا در بزنگاهی دیگر مشکلات تراکتور با گلر اولش فرصتی ویژه در اختیار اخباری قرار داده تا با درخشش در دیدار مقابل استقلال هم زمینه قهرمانی تیمیش را فراهم کرده و هم بازگشتی با شکوه به دوران اوج برای خودش رقم بزند.

 

اخباری در دیدارهای اخیر خصوصاً بازی با نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشت و نشان داد در اوج آمادگی روحی و جسمی است و البته در دیدار حساس برابر نود ارومیه نیز توانسته بود با دفع پنالتی حریف، شرایط را برای صعود تیمش مهیا کند تا نقطه قوت تیمش در این رقابت‌ها لقب گیرد. با شرایط کنونی باید دید کاراگاه گجت معروف تی تی ها روز پنجشنبه می‌تواند رقم زننده تفاوت‌ها باشد و به این تیم برای دستیابی به جام کمک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها