کد خبر : 1705304 | 11 شهریور 1399 ساعت 10:06 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی مهاجم 36 ساله اروگوئه ای از الریان 

سباستین سوریا همبازی مهردادمحمدی در العربی

سایت استادالدوحه نوشت توافق برای انتقال سباستین سوریا مهاجم تیم ملی قطر برای پیوستن به العربی ظرف ساعت آینده انجام می شود.

سباستین سوریا همبازی مهردادمحمدی در العربی 

به گزارش" ورزش سه" تیم العربی قطر که روز گذشته مهرداد محمدی مهاجم ملی پوش و ایرانی را به خدمت گرفت قصد دارد با یک خرید پر سرو  صدای دیگر خط حمله اش را تقویت کند. 


براساس گزارش سایت قطری مدیران العربی پس از توافق در کلیه شرایط مربوط به قرارداد قصد دارند شرایط انتقال نهایی این بازیکن را برای حضور در تیم و مسابقه هفته آینده تیم برابر الخور آماده کنند.


سوریا 36 ساله که اصلیتی اروگوئه ای دارد از سال 2006  در تیم زیر 23 سال قطر بازی کرد و سپس یکی از مهره های اصلی تیم ملی این کشور در حد فاصل سال های 2007 تا 2017 و به مدت ده سال بود. او که همبازی مهرداد محمدی مهاجم تیم ملی ایران در العربی قطر می شود در حالی از الریان جدا شد که از سال 2015 در این تیم توپ می زد. 


سوریا سابقه بازی در الغرافه، القطر و لخویا را هم دارد  و در فصل 2012-2013 آقای گل رقابت های باشگاهی قطر شد. این مهاجم در طول دوران حضورش در کشور بازی های رودرو با تیم ملی ایران و در رده های باشگاهی با تیم های ایرانی داشته است و گلزنی هم کرده است.

دیدگاه‌ها