کد خبر : 1705432 | 11 شهریور 1399 ساعت 18:45 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

بارسا دیر یا زود می فهمد که مسی را از دست داده

خورخه والدانو معتقد است بارسلونا هر چه زودتر باید به مسی اجازه جدایی بدهد.

بارسا دیر یا زود می فهمد که مسی را از دست داده

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی که هواداران بارسا از آن در هراس بودند از راه رسید و لیونل مسی حالا قصد جدایی دارد. البته هیچکس تصور نمی کرد روزی مسی خود تقاضای جدایی بدهد ولی پس از یک سال بدون جام و شکست عجیب 8-2 از بایرن و نیز اختلافات موجود بین مسی و کادر مدیریتی بارسا باعث شده تا فوق ستاره آرژانتینی ساز جدایی سر بدهد.

 

 

1524065

 

 

دو طرف در این زمینه اختلافاتی دارند. مسی قصد دارد به صورت دوستانه و با فسخ قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم موردنظرش شود ولی بارسلونا 700 میلیون یورو رقم فسخ او را طلب کرده است.

از منچسترسیتی، پی اس جی و اینتر به عنوان تیم های خواهان مسی نام برده می شود.

 

خورخه والدانو بازیکن و مربی آرژانتینی سابق رئال در مورد مسی به اوندا سرو گفت:« مسی چه به باشگاه دیگر برود و چه مجبور به خانه نشینی شود، در هر صورت او از بارسا جدا شده است و من به این قضیه اطمینان دارم. شکی نیست که مسی را دیگر با پیراهن بارسا نخواهیم دید.

بارسا هم دیر یا زود می فهمد که مسی یعنی بهترین بازیکن تاریخش را از دست داده است و باید روی بازسازی تیم بدون او تمرکز کند.»

 

 

1523352

 

 

مسی سال 2016 نیز از تیم ملی آرژانتین کناره گیری کرد ولی سپس بازگشت اما والدانو تشابهی بین این دو مورد نمی بیند:« این دو مورد قابل قیاس نیستند. مسی با تیم ملی قراردادی نداشت و پس از مدتی بازگشت اما بحث باشگاهی کاملا متقاوت است. این قضیه هرچقدر ادامه پیدا کند، به ضرر هر دو طرف خواهد بود و فضای باشگاه را با شایعات مسموم خواهد کرد. بارتومئو باید به مسی اجازه جدایی بدهد.»

 

 

دیدگاه‌ها