کد خبر : 1705573 | 12 شهریور 1399 ساعت 17:30 | 58.3K بازدید | 8 دیدگاه

کروس: مسی شهامت پیوستن به رئال را ندارد

از نظر ستاره آلمانی رئال، انتقال لیونل مسی از بارسا به جمع کهکشانی ها غیرممکن است.

کروس: مسی شهامت پیوستن به رئال را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یک هفته پیش با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا درخواست جدایی داد. او معتقد است بر اساس بندهایی در قراردادش می تواند فسخ کرده و راهی تیمی دیگر شود اما بارسلونا کاملا با این موضوع مخالفت کرده است.

برای فوق ستاره آرژانتینی، تیم هایی چون منچسترسیتی و پی اس جی را مقصد بعدی عنوان کرده اند و خبری از رئال مادرید نیست. 20 سال پیش لوئیس فیگو به عنوان کاپیتان بارسا به رئال پیوست و هنوز هم منفورترین بازیکن میان هواداران بارسا محسوب می شود.

 

 

1520880

 

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال در مصاحبه با پادکست برادرش فلیکس و در مورد احتمال انتقال مسی به رئال گفت:« فکر نمی کنم چنین اتفاق رخ بدهد. مسی به رئال نمی آید و از نظر من این غیرممکن است. مسی برای اینکه در اسپانیا بماند و پیراهن رئال را به تن کند، نیاز به شهامت خیلی خیلی زیادی دارد و این کار هر بازیکنی نیست.»

 

کروس ادمه داد:« معتقدم به سختی بتوان بارسا را بدون مسی تصور کرد ولی در صورت جدایی، منچسترسیتی به خاطر حضور گواردیولا بهترین مقصد برای او خواهد بود. در هر صورت جدایی مسی خبر خوبی برای رئال است چون بارسا سلاح کشنده خود را از دست خواهد داد و این به ما در رقابت با این باشگاه کمک زیادی می کند.»

 

 

1524230

 

 

دیدگاه‌ها