کد خبر : 1705949 | 14 شهریور 1399 ساعت 16:00 | 49.2K بازدید | 1 دیدگاه

فرناندو ردوندو:

رئالی ام ولی دوست دارم مسی در بارسا بماند

فرناندو ردوندو هافبک آرژانتینی تاریخی رئال مادرید معتقد است بهتر است لیونل مسی در بارسا بماند.

رئالی ام ولی دوست دارم مسی در بارسا بماند

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک هفته است که بحث جدایی لیونل مسی از بارسا به سوژه داغ رسانه های جهان تبدیل شده است. هواداران بارسا بسیار نگران هستند که فوق ستاره محبوب شان در نهایت راهی تیمی دیگر شود.

مسی که البته حالا تردیدهای برای جدایی دارد، به زودی اعلام خواهد کرد که چه تصمیمی برای آینده اش گرفته است.

 

 

1524771

 

 

فرناندو ردوندو که در دهه 90 میلادی 5 فصل به یادماندنی را در رئال داشت و با این تیم دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد، در مورد مسی به تیک اسپورتس گفت:« من یک رئالی ام. قلبم همیشه با رئال خواهد بود ولی به عنوان یک آرژانتینی دوست دارم مسی در بارسا بماند چون معتقدم تیمی برای او بهتر از بارسا نیست. تماشای بازی های مسی با پیراهن تیمی غیر از بارسا عجیب است. او را نمی توانم در تیمی دیگر تصور کنم.»

 

 

1491648

 

 

ردوندو را خیلی ها با دریبل تماشایی او در اولدترافورد به یاد می آورند. صحنه ای تاریخی که او با دریبل هنین برگ مدافع منچستریونایتد به رائول پاس گل داد. ستاره رئال پس از گلزنی شادی گلش را با ردوندو تقسیم نکرد و این مساله باعث ناراحتی او شده بود.

ردوندو با لحن شوخی گفت:« بله، پس از بازی از رائول گلایه کردم که چرا به طرف من نیامد چون پاس گل خیلی خوبی به او داده بودم. در واقع رائول آنقدر از خود بیخود شده بود که نمی دانست به کدام طرف برود و چطور شادی کند.»

 

لازم به ذکر است که رئال آن بازی را 2-3 از یونایتد برد و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

 

 

1524773

 

1491645

دیدگاه‌ها