کد خبر : 1706075 | 15 شهریور 1399 ساعت 12:05 | 34.7K بازدید | 6 دیدگاه

با دعوت قایدی؛ تیم ملی خلاق‌تر می‌شود

اسکوچیچ در تازه ترین مصاحبه ای که داشته اشاره کرده می خواهد تیم ملی جدیدی بسازد با این دیدگاه که نگاه قوی به لژیونرها دارد. به خصوص بازیکنانی که در ترکیب تیم های باشگاهی درخشان ظاهر می شوند.

با دعوت قایدی؛ تیم ملی خلاق‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد یکی از بازیکنانی که اسکوچیچ قصد دعوت از او را دارد مهدی قایدی مهاجم 14 گله استقلال است. مهاجمی که بعد از حضور استراماچونی در راس کادر فنی استقلال شکل بازی اش و شکل ضرباتش به توپ کمی تغییر کرد؛ این بارها مورد اشاره مهدی قایدی بوده که دستیار استراماچونی به صورت اختصاصی با او تمرین می کرد و به او می گفت چگونه جایگیری و چگونه به توپ ضربه بزند و از آنجایی که این مهاجم ریز نقش این چیزها را به خوبی یاد گرفته بود بعد از رفتن مربی ایتالیایی هم به این روند ادامه داد و در کنار 14 گلی که این فصل برای آبی ها به ثمر رساند 8 موقعیت گل هم برای هم تیمی های خود خلق کرد و بی تعارف یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر در فصل اخیر بوده است.

 

دعوت از مهدی قایدی به اردوی تیم ملی برای بازی دوستانه با ازبک ها و تاجیک ها اتفاق محتملی به نظر می رسد؛ به واقع این بازیکن با بازی های خوبی که در هفته های اخیر از خود به نمایش گذاشته شایستگی حضور در اردوی تیم ملی و دست کم آزمایش شدن در ترکیب تیم ملی را دارد. این حضور بدون شک تیم ملی را خلاق تر خواهد کرد. به خصوص که تیم ملی در 4 بازی پیش رو برای صعود به جام جهانی نیاز به برد دارد و باید تهاجمی تر از گذشته بازی کند. البته تیم ملی بعد از جدایی کارلوس کی روش سعی کرد با تغییر ایده بازی شکل تهاجمی به خود بگیرد اما از آنجایی که این بهانه ای شد که ساختار دفاعی اش دچار تغییر شود در بازی با عراق و بحرین آسیب دید و با شکست در این دو دیدار کار خود را برای صعود به جام جهانی سخت کرد. حالا اسکوچیچ کار سختی را پیش رو دارد چرا که هم باید ساختار دفاعی تیم ملی را به گذشته برگرداند که خوب بازی می کرد هم تیم ملی را به بازی تهاجمی عادت دهد.

 

علاوه بر مهدی قایدی حضور چند بازیکن داخلی دیگر در اردوی تیم ملی محتمل است به این خاطر که اسکوچیچ در هفته های اخیر بازی های لیگ برتر را به دقت رصد کرده و البته بر این عقیده است برخی از بازیکنان تیم ملی در ادامه مسیر به خاطر شرایط سنی بهتر است جای خودرا به جوان تر ها بدهند. تیم ملی در برنامه پیش رو مهر ماه دو بازی دوستانه با تیم های ازبکستان و تاجیکستان انجام خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها