کد خبر : 1706668 | 18 شهریور 1399 ساعت 09:38 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجتبی سرآسیایی:

پیشنهاد دارم اما عجله‌ای برای کار‌کردن ندارم

با تغییر سرمربی گل گهر سیرجان و آمدن امیر قلعه نویی به جای مجید جلالی، حالا دیگر سرآسیایی هم کارش در سیرجان به اتمام رسیده است.

پیشنهاد دارم اما عجله‌ای برای کار‌کردن ندارم

به گزارش "ورزش سه" مربی جوان مشهدی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که با انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم سیرجانی، از این تیم کنار رفت، حالا مدعی است چند پیشنهاد خوب لیگ‌یکی و یک پیشنهاد خوب دستیاری لیگ برتر دارد. مجتبی سرآسیایی که فصل گذشته توانست تیم مشهدی را از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عبور دهد و به مرحله گروهی این بازی ها برساند ‌‌درباره پیشنهاداتش گفت: عجله‌ای برای کار‌کردن ندارم و در برنامه‌هایم اولویت‌های دیگری هم وجود دارد.‌ وی افزود: ‌به‌دنبال بحث‌های ارتقایی خودم مثل شرکت در کلاس‌A آسیایی، حضور در کمپ‌های خارجی در کنار تیم‌های بزرگ و استفاده از تجربیات آن‌ها و ... هستم؛ اما خب چند پیشنهاد خوب هم دارم که باید آن‌ها را سر فرصت بررسی کنم.‌

 

سرمربی سابق شهرخودرو در ادامه صحبت‌های خود گفت: ‌فکر می‌کنم در یک هفته آینده اتفاقات زیادی در فوتبال ایران بیفتد و جا‌به‌جایی‌های تعجب‌برانگیز زیادی رقم بخورد.

 

 سرآسیایی با اشاره به پایان قراردادش با گل‌گهر گفت: قرارداد من تا پایان فصل قبل بود و الان هم در حال بررسی پیشنهادهای دیگر هستم.‌ وی افزود: ‌خدا‌را‌شکر در طی این چند سال چه در بخش مدیریتی شهرخودرو که کار کردم و چه به‌عنوان سرمربی، همواره اتفاقات خوبی برای من افتاد و بقای معجزه‌آسا با گل‌گهر هم آخرین این اتفاقات بود که از‌این‌بابت خوش‌حالم. همه این‌ها باعث می‌شود‌ حالا برای آینده، برنامه‌های جدی‌تر و حساس‌تری برای خودم داشته باشم.

دیدگاه‌ها