کد خبر : 1707501 | 22 شهریور 1399 ساعت 17:44 | 24.1K بازدید | 4 دیدگاه

نظرزاده: اینجا همه تراکتور را دوست دارند

سرمربی تیم آلیانس لنکران گفت: به پشتوانه برنامه و هوادارانی که داریم حتما از از لیگ‌یک صعود می‌کنیم .

نظرزاده: اینجا همه تراکتور را دوست دارند

به گزارش ورزش سه، در حالی که با فروکش کردن کرونا در آذربایجان زمزمه استارت لیگ‌های فوتبال این کشور به گوش می‌رسد، تنها مربی ایرانی این کشور در حال بازگشت به شهر لنکران است. علی نظرزاده در همین رابطه گفت:‌ شیب رو به پایین کرونا در آذربایجان باعث شده تا ظرف این هفته جلسه فدراسیون در خصوص لیگ‌های سال آینده برگزار شود و انشاالله به زودی عازم باکو خواهیم شد تا کار را به طور رسمی استارت بزنیم.


سرمربی ایرانی تیم آلیانس لنکران تصریح کرد: از آنجا که تیم ما متعلق به شهری است که روزی خزر لنکران را به عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ و حرفه‌ای تاریخ آذربایجان را داشته و اتفاقا ما هم در ورزشگاه خزر لنکران بازی می‌کنیم، امسال همه هواداران از آلیانس توقع صعود دارند تا جای این تیم بزرگ را در سوپر لیگ فوتبال آذربایجان پس بگیرد.


علی نظرزاده با بیان اینکه منتظر دستورالعمل نحوه استفاده از بازیکنان خارجی در سال آینده است، گفت: همگی برنامه‌های خود از قبیل تاریخ شروع بدنسازی، تمرینات، اردوها و ... را با مدیریت باشگاه برای سال آینده انجام داده‌ایم و تنها نکته مورد ابهام چگونگی تصمیم فدراسیون آذربایجان در خصوص تداوم استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ یک است.


وی از تغییراتی در کادر فنی ایرانی خود خبر داد و گفت: ابتدا باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از اسماعیل وکیلی و مجتبی اسلامی که در این سال‌ها به ما کمک کردند. انشاالله برای فصل جدید یکی دو مربی تازه را اضافه می‌کنیم و می رویم تا با برنامه‌ریزی‌ای که با اسماعیل وکیلی داشته‌ایم تیم را بالا بیاوریم. همکاری ما با ایشان ادامه خواهد یافت.


سرمربی آلیانس لنکران در خصوص شایعات حضورش در لیگ‌برتر سال آینده ایران نیز تصریح کرد: واقعیت این که طی حضورم در ایران در شرایط کرونا، دو پیشنهاد خوب لیگ یک و لیگ‌برتری داشتم ولی چون در آلیانس جا افتاده‌ام به دنبال ارتقاء و صعود به سوپر لیگ آذربایجان هستم و اعتقاد دارم راه برای اینکه یک مربی ایرانی از آذربایجان به لیگ قهرمانان اروپا برسد برای من مهیا شده است. تمام همت و تلاش خودم را گذاشته‌ام تا انشاالله بتوانیم صعود کنیم و مربیان ایرانی را سرافراز کنیم.


نظرزاده از حضور بازیکنان ایران در لیگ آذربایجان ابراز خوشحالی کرد و گفت: سطح بالای فوتبال آذربایجان را بازیکنان ایرانی لمس کرده‌اند و با توجه به شرایط کنونی دلار خیلی از بازیکنان داخلی به حضور در لیگ این کشور راغب هستند. اینجا هم بازیکنان ایرانی را دوست دارند و جالب اینکه هواداران فوتبال در اینجا همه تراکتورسازی ایران را دوست دارند و از خاطراتم در دوران مربیگری این تیم سئوال می‌کنند.

دیدگاه‌ها