کد خبر : 1707602 | 23 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

شب رکوردشکنی؛ عبور صلاح از اسطوره یونایتد

محمد صلاح با درخشش در دیدار دیشب لیورپول مقابل لیدز موفق شد یکی از رکوردهای تاریخی لیگ برتر که پیشتر در اختیار وین رونی قرار داشت را بشکند.

شب رکوردشکنی؛ عبور صلاح از اسطوره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در اولین بازی فصل لیورپول درخششی استثنایی داشت و موفق شد برای قرمزهای آنفیلد سه گل به ثمر برساند و مهمترین نقش را در پیروزی 4-3 شاگردان یورگن کلوپ بر لیدز تازه صعود کرده بازی کند. ولی این درخشش صلاح علاوه بر پیروزی لیورپول یک دستاورد دیگر هم برای او داشت. شکستن یک رکورد لیگ برتر که پیش از این در اختیار وین رونی اسطوره منچستریونایتد قرار داشت.

 

1526612

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد منابع خبری اعلام کردند لیورپول در 35 بازی اخیر خود که صلاح در آنها گلزنی کرده همیشه به پیروزی رسیده. به این ترتیب رکورد جدیدی به نام صلاح ثبت شد تا رکورد قبلی که در اختیار وین رونی بود از درجه اعتبار ساقط شود.

 

این رکورد پیشتر در اختیار رونی بود و منچستریونایتد در زمان حضور او در این تیم موفق شده بود در 34 بازی با گلزنی رونی به پیروزی برسد. آمار جدید صلاح یعنی اینکه لیورپول در 35 بازی اخیری که پای صلاح به گلزنی باز شده هرگز شکست نخورده یا به تساوی رضایت نداده و حتماً پیروز شده است.

 

1526611

 

البته سه گلی که صلاح به ثمر رساند یک رکورد دیگر را هم به نام او ثبت کرد. صلاح حالا بعد از 32 سال اولین بازیکن لیورپول است که موفق به هت تریک می شود. آخرین لیورپولی که موفق شده بود در اولین بازی فصل برای لیورپول هت تریک کند جان آلدریج در فصل 1988-1989 بود که در بازی مقابل چارلتون دست به چنین کاری زده بود.

 

 

دیدگاه‌ها