کد خبر : 1708512 | 27 شهریور 1399 ساعت 18:50 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

آینده ستاره دانمارکی در اینتر مشخص شد

جدایی کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی از اینتر منتفی شده و او حداقل یک فصل دیگر در سن سیرو به میدان خواهد رفت.

آینده ستاره دانمارکی در اینتر مشخص شد


به گزارش "ورزش سه"، وقتی در فصل زمستان و علیرغم ابراز تمایل تیم های بزرگ به جذب کریستن اریکسن، اینتر موفق به جذب این هافبک دانمارکی از تاتنهام شد، به نظر می رسد نراتزوری تا سالها از حضور یک ستاره خلاق بهره خواهد برد. اما شش ماه اول حضور این بازیکن زیر نظر آنتونیو کونته مطابق میل او سپری نشده است.

 

1511997

 

کریستن اریکسن در سیستم 2-5-3 کونته جایی ندارد و سرمربی اینتر در این شش ماه معمولا این بازیکن را روی نیمکت قرار داده است. اریکسن در هیچکدام از بازی های مهم فصل از جمله فینال لیگ اروپا جایی در ترکیب نداشت و حتی اخیرا اخباری در مورد احتمال جدایی او از اینتر نیز منتشر شده بود.

 

اما اسکای اسپورتس فاش کرد در حال حاضر این امکان وجود ندارد. اینتر برای فروش کریستن اریکسن 50 میلیون یورو می خواهد و دستمزد این بازیکن 28 ساله نیز سالانه هشت میلیون یورو است. در این شرایط دشواری اقتصادی، پرداخت چنین ارقامی در توان هیچ باشگاهی نیست و پروسه جدایی او منتفی شده است. همچنین کونته قصد دارد در فصل جدید به کریستن اریکسن فرصت بیشتری برای بازی کردن دهد و ممکن است شرایط برای این هافبک دانمارکی به کل تغییر کند. اگر در این فصل نیز اریکسن موفق به جلب رضایت کونته نشد، احتمال دارد تابستان سال بعد شاهد جدایی او از اینتر باشیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها