کد خبر : 1709658 | 02 مهر 1399 ساعت 15:15 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

عزت‌اللهی: اشتباه می‌کنید! انتقال من یک گام به جلو بود

سعید عزت‌اللهی در انتقالی جالب و غیرمنتظره به دانمارک رفت تا پیراهن وایله را بر تن کند. موضوعی که البته با بحث‌های فراوانی همراه شد اما عزت‌اللهی معتقد است انتخاب مناسبی انجام داده و این انتقال در درازمدت می‌تواند به سود او باشد.

عزت‌اللهی: اشتباه می‌کنید! انتقال من یک گام به جلو بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، هافبک شماره شش تیم ملی ایران که نخستین بازی‌اش را برای وایله انجام داد، از شرایط لیگ دانمارک می‌گوید و البته ماجرای انتقالش را شرح می‌دهد. او به صورت قطعی از روستوف جدا شده و حالا امیدوار است با درخشش در وایله و بدون موانع قبل بتواند به تیمی بزرگتر در لیگی معتبرتر منتقل شود.

 

 عزت‌‎اللهی  گفت:«واقعیتش یکسری صحبت‌ها انجام شد و چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما تنها باشگاهی که توانست رضایت روستوف را جلب کند، وایله دانمارک بود. من هم چون با روستوف قرارداد داشتم تابع تصمیم آنها بودم. از طرفی دیدم لیگ دانمارک طی سال‌های اخیر پیشرفت کرده و بازیکنان زیادی را به کشورهای معتبرتر فرستاده. به همین دلیل حس کردم وایله و لیگ دانمارک می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای من و سایر بازیکنان جوان باشد. مدیران وایله و کادرفنی این تیم خیلی به جذب من اصرار داشتند و در جلساتی که داشتیم این موضوع را نشان دادند. تفکرات من به این باشگاه نزدیک بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم لیگ دانمارک و باشگاه وایله را انتخاب کنم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای من رخ بدهد.»

 

1527244

 

هافبک دفاعی تیم ملی ایران درخصوص اینکه معیارهایش چه بود که لیگ دانمارک را انتخاب کرد نیز ادامه داد:«خیلی برای من مهم بود که هم از کشور دانمارک، هم از باشگاه وایله و هم از تیم‌های این کشور شناخت پیدا کنم. فکر می‌کنم با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم وایله و لیگ دانمارک به معیارهایی که در ذهنم وجود داشت، نزدیکتر بود. البته شاید در کوتاه‌مدت خیلی‌ها انتقاد هم کرده و فکر کنند که یک گام رو به عقب برداشته‌ام اما من اینجا هستم تا با تلاش و کوشش بتوانم هدفی که ترسیم کرده‌ام را به سرانجام برسانم. امیدوارم خدا هم در این راه به من کمک کند و به هدف‌گذاری‌ام برسم.»

دیدگاه‌ها