کد خبر : 1710461 | 06 مهر 1399 ساعت 17:10 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد تند رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از بارسلونا

کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین معتقد است رفتار باشگاه بارسلونا در قبال لیونل مسی درست نبوده است.

انتقاد تند رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از بارسلونا

به گزارش "ورزرش سه"، لیونل مسی ماه گذشته با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا رسما تقاضای جدایی داد. او اعتقاد داشت می تواند اختیاری قراردادش را فسخ کند و باشگاه بعدی او مجبور به پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی نخواهد بود. بارسلونا اما با درخواست مسی به شکلی قاطع مخالفت کرد و در نهایت مسی عنوان کرد که چون دوست ندارد باشگاه را به دادگاه بکشاند، یک فصل دیگر نیز ماندنی خواهد بود.

 

 

1531127

 

 

کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین معتقد است رفتار بارسلونا در قبال مسی درست نبوده است. او به تیک اسپورتس گفت:« از شیوه رفتار بارسلونا با مسی خوشم نیامد. مسی شایسته چنین برخوردی نبود. از لحاظ حرفه ای و ورزشی، لئو بیش از 10 است که در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و به بارسا برای کسب افتخارات ارزشمند، کمک زیادی کرده است. دلیل اصلی تمام جام هایی که بارسا در سال های اخیر کسب کرده، مسی است.»

 

 

1527948

 

 

تاپیا ادامه داد:« لئو از سن پایین آرژانتین را به مقصد اسپانیا ترک کرد و تنها کاری که انجام داده، شکستن پیاپی رکوردهاست. متاسفم که بارسا برای خود مسی هیچ ارزشی قائل نشد و تنها به منافع خودش فکر کرد. بارسا در طول تاریخش بازیکنان و مربیان بزرگی داشته اما در هیچ مقطعی مثل دوران حضور مسی جام نبرده است. مسی اما یک بار دیگر نشان داد که چه انسانی است. بارسلونا خانه اوست و البته که خوب است تا پایان قراردادش در این باشگاه خواهد ماند. سپس باید ببینیم چه تصمیمی می گیرد.»

 

دیدگاه‌ها