کد خبر : 1711009 | 09 مهر 1399 ساعت 11:34 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد مدیربرنامه لوچسکو به باشگاه آلمانی

حقایقی در مورد پیوستن مربی الهلال به شالکه

یک منبع نزدیک به باشگاه الهلال حقایقی در مورد آنچه رسانه هایی رومانیایی درمورد احتمال پیوستن رزوان لوچسکو به شالکه منتشر کرده اند را فاش کرد.

حقایقی در مورد پیوستن مربی الهلال به شالکه 

به گزارش"ورزش سه" روزنامه رومانی "digi sport"  " نوشته است که فرانکو فرانکوویچ مدیربرنامه های لوچسکو گفته است:" او (لوچسکو) از زمانی که در پائوک بود من این ایده را داشتم که برای سرمربیگری شالکه معرفی اش کنم. لوچسکو هم فکر کرد این ایده خوبی است."


این منبع به "ارم نیوز" امارات گفته است که این باشگاه آلمانی مربی خودش را اخراج کرد و در چنین شرایطی ده ها مدیربرنامه به سراغ آن ها می روند.


او ادامه داد: درواقع این پیشنهادی است که نماینده لوچسکو به شالکه ارائه داد و تیم آلمانی هیچ علاقه ای به این مربی نشان نداده است که بتوانیم به تمایل آن ها برای مذاکره تعبیر کنیم."


این منبع گفت که قرارداد لوچسکو با الهلال در پایان فصل به اتمام می رسد و برای تمدید قرارداد او پس از موفقیتش در لیگ قهرمانان دوره بعد تصمیم گیری خواهد شد. 


لوچسکو از ابتدای فصل 2019/2020 سرمربی الهلال شد و نتایج خوبی با این تیم گرفت. او الهلال را به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین لیگ عربستان رساند. لوچسکو در جام باشگاه های جهان نیز این تیم را به مقام چهارم رساند.

دیدگاه‌ها