کد خبر : 1711812 | 13 مهر 1399 ساعت 16:28 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

2 چالش مهم آنسو فاتی در جدال حساس نوکمپ

پدیده جوان بارسا می تواند امشب با گلزنی برابر سویا بیشتر از گذشته وارد قلب هواداران تیمش شود.

2 چالش مهم آنسو فاتی در جدال حساس نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در بازی بارسلونا و سویا فرصتی جدید برای آنسو فاتی فراهم است تا به یک رکورد جدید دست پیدا کند. ستاره 17 ساله ای که خیلی زود به ثبت رکوردهای جدید عادت کرده است. او همچنین چالش دیگری مثل تبدیل شدن به آقای گل لالیگا(به تنهایی) را نیز پیش رو دارد که برای بازیکنی به سن او فوق العاده است. فاتی فعلا با سه گل و مشترک با ماکسی گومز و مورالس در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

فاتی لالیگا را پرقدرت آغاز کرده است و در دو بازی قبلی برای بارسا توانسته سه گل بزند. دو گل به ویارئال و یک گل نیز به سلتاویگو.

 

 

1532394

 

 

آنسو فاتی می تواند به زودی صاحب یک رکورد جدید در فوتبال اسپانیا شود. ستاره 17 ساله که 31 اکتبر قدم در 18 سالگی خواهد گذاشت، 26 روز و 3 بازی فرصت دارد تا رکورد بیشترین گل زده در لالیگا به عنوان بازیکن زیر 18 سال را به نام خود کند. رکوردی که در اختیار خوزه ایرارگوری بازیکن قدیمی اسپانیایی است. او توانسته بود قبل از رسیدن به 18 سالگی، 11 گل برای بیلبائو در لالیگا به ثمر برساند.

 

فاتی که فصل گذشته توانست در 16 سالگی بازی برای بارسا در لالیگا را تجربه کند و به جوان ترین گلزن تاریخ این باشگاه در لالیگا تبدیل شود، تاکنون 26 بار در این رقابت ها به میدان رفته و 10 گل به ثمر رسانده است. او فصل گذشته 7 بار گلزنی کرد. فاتی در دو بازی متوالی برابر اوساسونا و والنسیا توانست سه گل به ثمر برساند و امشب فرصت دارد تا برای سومین بازی متوالی در لالیگا گلزنی کند.

 

 

1533253

 

 

 سویا، ختافه و رئال مادرید حریفان پیش روی فاتی تا 31 اکتبر هستند و او با زدن 2 گل دیگر می تواند به تنهایی رکورددار شود. با جدایی لوئیس سوارز و عدم جذب مهاجمی جدید، به نظر می رسد فاتی حالا جایگاهی ثابت در ترکیب آبی اناری ها دارد و شانس بیشتری برای رکوردشکنی خواهد داشت.

فاتی امشب به تنهایی آقای گل جدید لالیگا و صاحب رکورد بهترین گلزن زیر 18 سال تاریخ این رقابت ها می شود؟

دیدگاه‌ها