کد خبر : 1712161 | 15 مهر 1399 ساعت 10:35 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: حامد لک خوب بود و نگذاشت من بازی کنم

دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی اعتقاد دارد که میتوانست بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد و تمام تلاشش را کرده اما به خاطر عملکرد خوب حریفش آن طور که باید و شاید نتوانسته به آن چیزی که می‌خواسته برسد.

حیدری: حامد لک خوب بود و نگذاشت من بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حیدری در مورد فصلی که در ماشین سازی سپری کرد، گفت: ماشین سازی  باشگاهی است که امکانات خوبی دارد. کیفیت این تیم خوب است و  همیشه به چیزی که خواسته در جدول رسیده است. می توانست بهتر از این عمل کند اما به خاطر تغییرات متعدد در پست مدیرعاملی و مربیگری دچار نوسانات شدیم.عوض شدن چهار مربی برای یک فصل مقداری  کارمان را برای نتیجه گیری  سخت کرد.  


دروازه‌بان سابق ماشین سازی در خصوص پایین آوردن سقف قراردادها از سوی باشگاه ماشین سازی ادامه داد: به هر حال این تصمیم باشگاه است ‌. بنا به دلایلی  مجبور شدند بودجه امسال را کم کنند. سیاست  باشگاه این بود که بازیکنان بومی را با قیمت پایین‌تر بگیرد.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که وجود رقیب قدری مثل حامد  لک خوب است یا بد گفت: حامد بسیار پر تلاش و پر تمرین است و براى رقابت باید بیشتر از قبل تمرین و تلاش کرد ، ما بیشتر روزهاى هفته در سرماى تبریز ساعت ٧ صبح تمرین میکردیم. حامد  که واقعاً فصل خوبی سپری کرد و نتیجه اش  این شد که الان در پرسپولیس بازی می‌کند. حامد شرایط خوبى در این فصل داشت و این باعث شد که من کمتر مورد استفاده قرار بگیرم ، به نظر من خوب است دو دروازه‌بان هم‌سطح در یک تیم حضور داشته باشند که به همدیگر کمک کنند ، اول فصل نظر کادر فنى این بود که من بیشتر بازى کنم که شرایط در طول فصل اینگونه پیش نرفت ، در هر حال  من با تمام توان تمریناتم را انجام می دادم.


وی در خصوص این‌که فصل آینده به چه تیمی خواهد رفت گفت: میخواهم به تیمى بروم که بیشتر شرایط بازى کردن داشته باشم ، فعلا با  چند تیم مذاکره کرده ام اما  بنا به دلایلی به توافق نرسیدم. در چند روز آینده مقصد نهایی ام را مشخص می‌کنم.


حیدری در پایان افزود: دلم برای هواداران تبریز تنگ می‌شود و امیدوارم روزی دوباره آنها را از نزدیک ببینم.

 

دیدگاه‌ها