کد خبر : 1712502 | 16 مهر 1399 ساعت 22:11 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی تیم بعدی اش را هم انتخاب کرد

ادینسون کاوانی، ستاره جدید منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد روزی در بوکاجونیورز بازی کند.

کاوانی تیم بعدی اش را هم انتخاب کرد


به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره ادینسون کاوانی پیشنهاد منچستریونایتد را پذیرفت و در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی این تیم شد. حالا ادینسون کاوانی مدعی شد با خوان رومن ریکلمه برای انتقال به بوکاجونیورز مذاکراتی داشته و ممکن است این انتقال در آینده نهایی شود.

 

1534185

 

ادینسون کاوانی گفت: "رومن ریکلمه نامه ای توام با احترام خطاب به من نوشت و در مکالمه ای احترام آمیز خواهان کسب اطلاعات در مورد شرایطم بود. بوکاجونیوز غول فوتبال جهان است و هر بازیکنی دوست دارد آنجا بازی کند. چندین بازیکن اروگوئه ای تا به حال در بوکاجونیورز بازی کرده اند و ادامه این سنت از کمی کنجکاوی من را برانگیخته بود.

 

اسراری در مکالمه با رومن وجود دارد و شما باید از او بپرسید که آیا می خواهد آنها را بگوید یا خیر. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد، اما خوشحال می شوم یک روز بتوانم در بوکا بازی کنم.

 

احساس خوبی دارم و قرار نیست روزی که به آمریکای جنوبی برمی گردم بازیکن ضعیفی باشم. من واقع بین هستم و می خواهم تا وقتی که احساس خوبی داشته باشم بازی کنم. من این دو سال را در یونایتد هستم و در ادامه خواهیم دید می بینم که به آمریکای جنوبی برمی گردم یا نه."

دیدگاه‌ها