کد خبر : 1713253 | 21 مهر 1399 ساعت 11:05 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: فعلا نمی توانیم فشنگ آلمانی وارد کنیم

اختلاف جدی بین سرمربی و رییس تیراندازی

وجود برخی اختلافات بین رییس فدراسیون تیراندازی با سرمربی و ملی پوشان این رشته باعث تعطیلی اردوها شده است.

اختلاف جدی بین سرمربی و رییس تیراندازی

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا شایعات زیادی پیرامون قهر الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تیراندازی و احتمال کناره گیری او به دلیل برخی اختلافات به وجود آمده است. حتی گفته می شود دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی با ملی پوشان این رشته هم اختلافاتی دارد.


رییس کمیته ملی المپیک در نشست خبری امروز خود با تایید این اختلافات گفت: بین نگاه رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی اختلاف جدی وجود دارد. در تماس هایی که با دادگر، رییس فدراسیون داشتم، او ملاحظاتی را مطرح می کند که قابل توجه است. از سوی دیگر ملی پوشان این رشته با من صحبت کردند که اظهارات آن ها هم قابل بحث و بررسی است. 


وی افزود: سیاست ما این است که موضوع را با ورود حل و فصل کنیم. قرار است معاون امور بانوان وزارت ورزش و معاون کمیته ملی المپیک با الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی دیدار کنند. خودم هم احتمالا همه دوستان را به کمیته دعوت می کنم تا مشکل را حل و فصل کنیم. 


صالحی امیری همچنین ادامه داد: حرف نهایی این است که فدراسیون با سیاست رییس فدراسیون اداره می شود. رییس فدراسیون هم با سیاست وزارت ورزش پیش می رود. بخشی از اقداماتی که دوستان داخل فدراسیون انجام دادند، قابل تایید من نیست. مثلا درباره ساچمه چند باری از ما درخواست کردند و تا سال 1400 در فدراسیون دپو کردند، اما درباره فشنگ تقاضای خانم هاشمی، سرمربی تیم ملی فعلا امکان پذیر نیست. ما درباره تامین منابع برای خرید فشنگ مشکلی نداریم، اما باید مسیر به آلمان باز شود تا بتوانیم فشنگ به ایران وارد کنیم. این نگاه که سرمربی تیم ملی می گویند اگر نتوانید فشنگ بیاورید، من با شما همکاری نمی کنم، باید با توجیهاتی که ما می آوریم، اصلاح شود. 


وی در ادامه گفت: نجمه خدمتی با ما صحبت کرد و گفت که مشکل تپانچه داریم. ما هم 5 هزار دلار تهیه کردیم و به فدراسیون دادیم که تپانچه با کیفیت برای او تهیه کنند. باید با واقعیت ها زندگی کنیم چون الان 8، 9 ماه است که مسیرهای سفر بسته شده.

دیدگاه‌ها