کد خبر : 1713715 | 23 مهر 1399 ساعت 18:00 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

اندی کول:

مقابل فن دایک بازی می کردم، کابوسش می شدم

اندی کول مهاجم سابق منچستریونایتد در مورد نقاط ضعف ویرژیل فن دایک صحبت کرد.

مقابل فن دایک بازی می کردم، کابوسش می شدم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک از زمان پیوستن به لیورپول از ساوتهمپتون خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان معرفی کرده است. او نقشی کلیدی در قهرمانی تیم یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان و لیگ برتر ایفا کرد اما آنها این فصل به مشکل خورده‌اند. لیورپول تا به حال در 4 بازی 11 گل دریافت کرده که سه تای آنها برابر لیدز تازه صعود کرده و 7 گل برابر استون ویلا بوده است.

 

 

1533528

 

 

فن دایک به خصوص یکی از بازیکنانی بود که مقابل لیدز یونایتد نتوانست عملکرد همیشگی خود را ارائه دهد. با وجود اینکه او یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند اما روی گل دوم تیم حریف اشتباه عجیب و غریبی انجام داد؛ موضوعی که باعث شد یک گل راحت تقدیم به لیدز شود. برابر استون ویلا هم عملکرد خط دفاعی قرمزها فاجعه بود.

 

اندی کول مهاجم سابق یونایتد معتقد است که بزرگترین نقطه ضعف فن دایک برابر بازیکنانی است که می‌توانند از پشت سر او نفوذ کنند.

ستاره سابق یونایتد به ساندی ورلد گفت:« فن دایک بازیکن واقعا خوبی است اما من از آن دست افرادی هستم که دوست داشتند برابر او بازی کنند و احساس می‌کنم می‌توانستم برایش دردساز شوم.

 

 

1526640

 

 

همه می‌خواهند خودشان را برابر بهترین‌ها امتحان کنند و او در حال حاضر بدون شک بهترین است اما من دوست دارم به مدافعان نگاه کنم و نقاط ضعف شان را پیدا کنم و ما در طول چند ماه گذشته این مورد را از فن دایک دیدیم.

من در بازی اول برابر لیدز دیدم که مهاجمانی که برای او دردسرساز می‌شوند، در واقع کسانی هستند که از پشت سر او فرار می‌کنند. آنها سه گل به ثمر رساندند و به نظر نمی‌رسید که او از این موضوع خوشحال باشد. این کاری است که من در دوران اوجم انجام می‌دادم بنابراین احتمال اگر برابرش بازی می‌کردم بدترین کابوس او می‌شدم.»

دیدگاه‌ها