کد خبر : 1716944 | 12 آبان 1399 ساعت 12:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: ضعیف‌ترین یونایتد را در اولدترافورد دیدیم

پل اسکولز با انتقاد از عملکرد منچستریونایتد و اوله گنار سولسشر در جریان شکست مقابل آرسنال گفت یونایتد هیچوقت در خانه اینقدر ضعیف نبوده است.

اسکولز: ضعیف‌ترین یونایتد را در اولدترافورد دیدیم

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد بعد از شکست 1-0 این تیم مقابل آرسنال که در اولدترافورد اتفاق افتاد به شدت به عملکرد شیاطین سرخ و سرمربی اش در این بازی انتقاد کرد و روحیه تیم و تاکتیکهای سولسشر در این بازی را زیر سوال برد.

 

1540503

 

منچستریونایتد در فصل جاری تا کنون نتوانسته در خانه حتی یک پیروزی بدست بیاورد. این یکی از موضوعاتی بود که اسکولز به آن اشاره کرده و برای تیمی مثل یونایتد غیر قابل قبول دانست. شیاطین سرخ دیروز در خانه خود با تک گل اوبامیانگ از روی نقطه پنالتی مقابل آرسنال شکست خوردند تا در رتبه پانزدهم جدول قرار بگیرند.

 

اسکولز در این باره گفت: " راستش را بخواهید من یونایتد را هیچوقت در اولدترافورد اینقدر ضعیف ندیده بودم. باید به آرسنال تبریک گفت. آنها خیلی خوب بودند ولی از طرف دیگر ما از یونایتد و به خصوص از دو هافبکش انتظار خیلی بیشتری داریم".

 

1540505

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت: " من بین دو نیمه گفتم که برای نتیجه گرفتن تیم دو هافبکی که در میانه میدان حضور دارند باید خلاق باشند و در وهله اول بتوانند توپ را حفظ کنند و مالکیت توپ را در اختیار بگیرند. این خلاقیت و کیفیت امروز در هیچکدام از دو هافبک میانی یونایتد دیده نمی شد".

 

 

دیدگاه‌ها