کد خبر : 1718225 | 19 آبان 1399 ساعت 10:40 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ نهایی ایبرا درباره جنجال اینستاگرامی با پیراهن سوئد

زلاتان: می‌خواستم بعضی سوئدی‌ها را اذیت کنم

بعد از پست اینستاگرامی زلاتان با پیراهن سوئد گفته می شود او خواهان بازگشت به تیم ملی کشورش است ولی زلاتان بعد از بازی دیشب میلان این شایعات را رد کرد.

زلاتان: می‌خواستم بعضی سوئدی‌ها را اذیت کنم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ اخیراً با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود که او را با پیراهن تیم ملی کشورش سوئد نشان می داد اکثر ناظرین را به این نتیجه رسانده بود که قصد دارد دوباره به تیم ملی سوئد برگردد. اما زلاتان این شایعات را رد کرده و به شکلی کنایی می گوید هدفش تنها اذیت کردن بعضی‌ها در سوئد بوده است.

 

زلاتان 39ساله آخرین باری که پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده سال 2016 بوده است. چهار سال بعد اما زلاتان عکسی از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که پیراهن تیم ملی سوئد را پوشیده بود. زلاتان در زیر این عکس نوشته بود: " خیلی وقت است همدیگر را ندیده ایم".

 

1542597

پست اینستاگرامی زلاتان که جنجالی شد و به شایعات درباره بازگشت او به تیم ملی کشورش دامن زد

 

زلاتان دیشب بعد از اینکه در جریان تساوی 2-2 آث میلان مقابل هلاس ورونا در ثانیه های پایانی گل تساوی تیمش را زد و البته یک پنالتی از دست داد در مصاحبه با شبکه اسکای وقتی با سوالی درباره اینکه آیا هدفش از آن پست اینستاگرامی اعلام تمایل برای بازگشت به تیم ملی سوئد بوده این شایعات را تکذیب کرد.

 

1542598

 

زلاتان در پاسخ به شکلی کنایی گفت که تنها می خواسته بعضی از افراد در سوئد را اذیت کند. ابراهیموویچ در پاسخ خبرنگار شبکه اسکای گفت: " نه، فقط می‌خواستم بعضی‌ها را در سوئد اذیت کنم".

 

1542600

 

از سوی دیگر در سوئد بعد از آنکه تیم ملی این کشور از پنج مسابقه اخیر خود در 4 بازی شکست خورده در این کشور صحبتهایی درباره بازگشت زلاتان مطرح شده است. اما یان آندرسون سرمربی سوئد اخیراً شانس بازگشت ایبرا به تیم ملی را صفر دانست و گفت: " بعضی‌ها می‌گویند پشت عکس منتشر شده توسط زلاتان برنامه‌ای بوده ولی من نمی‌فهمم منظور چیست. وظیفه من نیست در این باره فکر کنم و نمی خواهم انرژی ام را درباره چنین موضوعی هدر کنم".

 

 

دیدگاه‌ها