کد خبر : 1718433 | 20 آبان 1399 ساعت 14:30 | 23.5K بازدید | 7 دیدگاه

موجودی حساب پرسپولیس؛ کمتر از ۱۰ میلیون تومان!

ابراهیم شکوری می‌گوید که باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

موجودی حساب پرسپولیس؛ کمتر از ۱۰ میلیون تومان!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبر آمد که باشگاه پرسپولیس تنها ۸ میلیون تومان در خزانه خود دارد. موضوعی که باتوجه به مطالبات کادرفنی و بازیکنان و همچنین نیاز به خرید دو بازیکن، به شدت هواداران این تیم را نگران کرد.

 

ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس در این خصوص توضیح داد: شاید 7 میلیون مبلغ دقیقی نباشد اما تقریبا همین حدود موجودی حساب باشگاه است. واقعا کارهای خوبی برای درآمدزایی انجام می‌دهیم و بحث برانکو و مسائل گذشته حل شده است. موجودی حساب باشگاه مبلغ ناچیزی است و ما مشکلات مالی داریم و نمی‌توانیم آن را کتمان کنیم اما پرسپولیس یک باشگاه هوادار محور است و قدرتش به هواداران است. تیم ما در این خصوص در آسیا حرف اول را می‌زند و چندین بار AFC از ما به خاطر هواداران تقدیر کرده و این تیم در چهار سال گذشته قهرمان و پوکر کرده و دو بار به فینال آسیا صعود کرده است. پرسپولیس همواره مشکلات مالی داشته است و تلاش می‌کنیم آن را حل کنیم و بنده نیز تلاش می‌کنم ارتباط بین کادر فنی و باشگاه به بهترین شکل برقرار و مشکلات به حداقل برسد.

 

او درباره همکاری سرخ ها با کارگزار نیز عنوان کرد: ما یک کارگزاری داریم که باید از آن تشکر کرد، چون به بهترین نحو عمل کرده و بیشتر از تعهدش هم عمل کرده و پای کار است که همچنان کمک کند. ما سعی کردیم کارگزار را از خودمان بدانیم.

دیدگاه‌ها