کد خبر : 1720747 | 02 آذر 1399 ساعت 20:16 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

رافینیا:

نیمار نسبت به دوران حضور در بارسا پخته تر شده

رافینیا، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تمجید ویژه‌ای از هم وطن و هم تیمی خود یعنی نیمار انجام داد.

نیمار نسبت به دوران حضور در بارسا پخته تر شده

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در سال 2017 رکورد جهانی نقل و انتقالات را شکست و با پرداخت 222 میلیون یورو نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت. اگرچه فوق ستاره برزیلی در بارسا خود را به عنوان یکی از ستاره های درجه یک دنیای فوتبال معرفی کرده بود اما طی یکی دو فصل اول حضور خود در PSG دائماً با مصدومیت های پیاپی و حواشی زیاد دست و پنجه نرم کرد؛ موضوعی که باعث شد او نتواند عملکرد فوق‌العاده در بلوگرانا را برای باشگاه فرانسوی نیز تکرار کند.

 

در حالی که نیمار در تابستان گذشته تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا نیز پیش رفت اما نهایتاً در پارک دو پرنس ماندگار شد و اتفاقاً توانست در فصل 20-2019 نمایش های درخشانی ارائه دهد و یکی از مهم ترین ارکان حضور PSG در فینال لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آمد.

 

 

1546125

 

 

هافبک برزیلی پاری سن ژرمن یعنی رافینیا که پیش از این در بارسلونا نیز با نیمار هم تیمی بود در تمجید از هم وطن خود می گوید: " من می‌بینم که او نسبت به زمان حضور در بارسا بسیار پخته تر شده است. نیمار بازیکنی در سطح جهانی است و یکی از بهترین ها در دنیا به حساب می آید. بازی در کنار او یک امتیاز محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها